Vandaag gingen Amber en ik eens kijken hoe Lucas het zou doen met vrijspringen. Hij is nu 4 jaar dus een klein hindernisje moet hij wel kunnen nemen zonder iemand erop vonden wij.
Ik moet zeggen dat toen ik de foto's zag ik het net vond lijken dat de hindernis heel hoog stond of dat Lucas veel kleiner leek dan hij in werkelijkheid is (weet niet precies aan welke van de 2 het nou ligt).
Dus even voor de duidelijkheid
. De hindernis heeft niet hoger gestaan dan 50 cm en Lucas zelf meet ongeveer 1m54.Eerst ging ik het proberen over een balkje, maar zoals jullie zien heb ik niet zo'n goed gevoel voor timing
.Deze ging al iets beter
. Maar ik heb het toen toch maar opgegeven. Soms moet je gewoon eerlijk tegenover jezelf kunnen toegeven dat je iets niet kan
. De rest heeft Amber gemaakt..die kan wat beter timen
.Talentje of niet?
Als je deze foto en de 2 volgende heel snel achter elkaar ziet krijg je een "The Matrix" gevoel (kijk maar wat je met die informatie doet
).Hier had zijn rechtervoorbeen niet zoveel zin
Hier lijkt hij net een minipaardje vindt ik. "kijk eens Noud hoe goed ik kan springen!" (als je heel goed kijkt zie je de staleigenaar (Noud)staan...diegene die hem als eerste heeft gevonden mag door voor de koelkast
)En toen ging meneer even controleren of het gras nog steeds hetzelfde smaakte als voor het springen...ik weet nog steeds niet of het zo was, want hij deed er een beetje vaag over
Hier ging hij sneller dan het licht..dat kan onze camera natuurlijk niet aan, dus die heeft hem er niet helemaal opgekregen.
Als je ECHT ergens zeker van wilt zijn heb je natuurlijk even een second opinion nodig he
Amber wilde niet op de foto...dus ja, dan moet ik zelf maar he?
Kan ook netjes springen

).
. Eefje heeft Luc verkocht en rijdt nu op Ushin. Forrest heb ik verkocht maar staat nog bij ons op stal en verder nog een paar nieuwe mensen. Evelien van de fjord heeft nu een ijslander..Ehm dat was het wel zo'n beetje denk ik..maar het is nog steeds gezellig). Ik zal Noud de groeten van je doen! Alles ook goed met jou en Kore?