Vandaag even een hindernisje opgezet en eerst Tinet, ons verzorgstertje laten springen. Het gaat best goed, al moet ze nog wel goed om haar houding en handplaatsing letten, ze moet meer uit het zadel komen en Edwine meer ruimte geven. Ook komt ze boven de sprong alweer terug, waar ik liever zie dat de verlichte zit nog even volgehouden wordt. Maar ze zet goed door en is een goede leerling

Daarna ben ik er even op gegaan, eerst even wennen met wat lage sprongetjes, daarna al gauw weer iets wat op het 'echte' werk begon te lijken
Edwine kan het goed, al moet je haar vanwege haar zware bouw wel meehelpen de hindernis over, anders springt ze niet, maar kaffelt ze er gewoon wat dom overheen.Hier eerst even wat foto's van Tinet:

Huup huup huup...

Barbatruuk!

Nee, de balk is niet blijven liggen

Begint er al op te lijken

Tinus netjes draven

En toen was sannie aan de beurt!
Net over de hindernis

Bandjes even omgewisseld voor tonnen en springen maar!

Even terugrijden, Ed wordt nogal opgewonden van het springen

Bwhuh, geloof dat ik hier de rem zocht maar 'm niet heb gevonden

Ook er weer net over, is nog best moeilijk op het juiste moment een foto te nemen

Van voor

Erboven ( tsja het heeft wel iets van een erg brede noodsprong weg he?
)
Eroverheen

Toen de tonnen nog even rechtop, we moeten natuurlijk wel even echt springen i.p.v huppelen over balkjes

Ja, mn reet deed daar erg pijn
( komt hard aan zo'n lepel
) Verder geen commentaar

Hier wel weer goed, geen reetpijn meer

Nog even een lekker sprintje trekken

Edje werd er nogal opgefokt van

En uitstappen maar!

Tijdens het uitstappen raak ik wel eens bevangen door maffe buitenaardse stralingen...
Do the hippy shake!

Maar na een tijdje trekken die er wel weer uit

Commentaar op mij is welkom, zelf vind ik dat ik mn onderbenen verder naar achter moet leggen, ik zoek nogal vaak de rem ( oke die ene waarbij ik dat noem is wel een heel foute momentopname en niet mijn normale houding
)Springen met een dressuurzadel gaat toch iets minder prettig dan met een vzh of springzadel.
Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb van het springen

.