Paard van MvanLenthe @ work.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarNouv

Paard van MvanLenthe @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 19:42

Omdat het niet lukte met foto`s plaatsen zet ik ze er even op.Groetjes Marielle.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

umpie

Re: Paard van MvanLenthe @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:46

wat een super gaaf beestje zeg Haha! doet me denken aan een paardje van vroeger. veel plezier met hem Knipoog

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:48

en ook aan mijn paardje precies zoon koppie Bloos

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:48

FF commentaar van mezelf erbij. Heel erg bedankt dat je dit ff voor me hebt gedaan!

Dit ben ik met de 6 jarige E-pony van mn oma die ik nu vandaag voor de tweede keer heb gereden. Heb zelf drie jaar niet gereden en weet dat mn houding nog bagger is en de pony zelf heeft ooit een b-proefje gelopen maar nu ook al een jaar stil gestaan.

Commentaar is dus welkom wel graag opbouwend zodat ik er ook nog wat aan heb. Weet dat ik minder voorover moet zitten en mn beugels een gaatje korter in dit zadel zodat mn benen wat beter vallen, heb drie jaar geleden voor t laatst gereden dus en daarvoor al een aantal jaar alleen met dressuurzadel vandaar...

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:54

wat ben je eigenlijk steeds aan het doen op de foto's?
ik zie hem overal naar rechts kijken?

op de eerste en derde foto lijkt het stelling,maar op foto twee en vier kanteld hij zijn hoofd,zou je paardje eens recht richten,en buiten teugel goed erbij houden.

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:56

Met het recht richten ben ik dus ook heel erg mee bezig geweest allen red je dat dus nog niet met een pony die een jaar stil heeft gestaan en heel erg weinig kent dit was ook nog maar de tweede keer dat ik erop zat en heb de eerste keer alleen even een klein rondje gestapt om te kijken wat ze deed na t longeren. Kan er ook nog niet zo lang er mee bezig zijn eerst maar eens een beetje conditie opbouwen en er rustig mee aan de gang gaan met recht richten en de basisdingen.

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:57

leuk paardje maar lijkt het zo of heeft hij zijn hoofd heel de tijd scheef?

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:59

ja ze kanteld haar hoofd af en toe behoorlijk dat weet ik

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:06

Mvanlenthe schreef:
ja ze kanteld haar hoofd af en toe behoorlijk dat weet ik

als zegt dat je nu nog maar een paar keer gereden hebt! komt het vast wel goed! Knipoog

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:15

Heb nu drie jaar niet op een pony of paard gezeten nee... dit is de tweede keer dat ik er weer op zit.

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:31

ik vind het er verder wel netjes uitzien maar als jij je paard recht wil zetten dan moet je dan ten eerste niet aan de teugel zitten prutsen je moet eerst zorgen dat je paard op eigen benen loopt met zn hoofd voor de borst, aan jou been, het maakt nu niet zo veel uit als het paard nog niet aan de teugel loopt dat komt wel, zorgen dat je veel tempo wisselingen rijdt aan je been veel rechtuit en zorgen dat het paard, ook als je afwend met zn hoofd voor de borst loopt, wat je nu doet is je paard schever trekken. Als je verder met dit paard wilt zou ik wel instructie er bij nemen.......
heel leuk paardje trouwens succes

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:53

We hebben volgende week onze eerste les samen gelukkig weet dat er nog een heleboel verbeterd kan en moet worden voordat het er redelijk uit gaat zien. Maar ik ben al blij dat ik er weer op durfde na drie jaar

Mvanlenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:45

Heb nu door waarom ik de foto's er niet op kreeg en bij deze de rest van de foto's die ik net nog binnen kreeg van mn mams.

Afbeelding

Voor jessy dr doen erg braaf door de enge hoek heen. Eindelijk een beetje ontspanning alleen is mn houding hier echt.... pieppp...

Afbeelding

ja ik kan heel moeilijk kijken had iets meer mn buitenteugel eraan moeten hebben.

Afbeelding

Even stil staan al is dat niet makkelijk...

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:58

moes schreef:
moet je dan ten eerste niet aan de teugel zitten prutsen

nou als je paard zijn hoofd zo erg kanteld is het toch erg belangrijk om de buitenteugel eraan te houden Knipoog