Was vandaag meegegaan en wat fotos van hun gemaakt

Toen ging ik met mijn camera verder, maar die had kuren ofzo fotos zijn helemaal vaag

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Het is alleen heel de tijd op dezelfde hand maarja

nu hopen dat sal nog gaat als ie beter is
ech mooi man!

Yoghurt schreef:De houding is van opzij gezien goed, maar van voren zie je dat de houding erg scheef is. De amazone hangt bij elke foto naar binnen. Probeer echt recht te zitten, anders wordt je paard daar enorm door beinvloedt in zijn bewegingen, en kun je ook nooit optimaal inwerken. Ik ben niet zo gek op Friezen, toch is dit een mooi type. Succes ermee.

Yoghurt schreef:De houding is van opzij gezien goed, maar van voren zie je dat de houding erg scheef is. De amazone hangt bij elke foto naar binnen. Probeer echt recht te zitten, anders wordt je paard daar enorm door beinvloedt in zijn bewegingen, en kun je ook nooit optimaal inwerken. Ik ben niet zo gek op Friezen, toch is dit een mooi type. Succes ermee.
Die nek, die word ook steeds mooier
teqil_mikey schreef:Yoghurt schreef:De houding is van opzij gezien goed, maar van voren zie je dat de houding erg scheef is. De amazone hangt bij elke foto naar binnen. Probeer echt recht te zitten, anders wordt je paard daar enorm door beinvloedt in zijn bewegingen, en kun je ook nooit optimaal inwerken. Ik ben niet zo gek op Friezen, toch is dit een mooi type. Succes ermee.
ik heb de foto's gemaakt en zag onder het rijden dat niet ik denkl dat het momend opnamens zijn maar daar zal de ruiter dalijk zelf wel over antwoorden.
viel mij ook op. Maar ik denk dat het meer moment opnamens waren, want normaal zit ik eigenlijk nooit zo scheef.. QtieLady schreef:ziet er netjes uit stef![]()
lijkt wel alsof je gaat langer bent gaan zitte..
of heb ik ut mis
'k Vind het wel een zeer mooie fries.. Mag je trots op zijn!
liekieJ schreef:Wouw,, mooie fries! Dat dekje staat hem (haar?) echt geweldig!!
Nu weet ik metteen wat ik voor mijn verzorgfries ga kopen![]()
Van welk merk issie?![]()
Jooske schreef:Het ziet er goed uit!
Start je ook met hem?