Hoofd schuinomhoog

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikelove

Hoofd schuinomhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 16:59

Mijn verzorghaflinger, stapt en draaft regelmatig met zijn hoofd naar links, en een beetje omhoog, strekt zn hals dan.. Best vreemd, het is altijd naar de linkerkant. Zijn eigenaresse zegt dat hij dit doet als hij hard wil, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat het eerder iets is in zijn rug, maar ik weet het niet zeker.
Ik rijd meestal aan de rechterkant van de weg. Maar ook als ik aan de linkerkant rijd, doet hij niet naar rechts. Hij doet het alleen naar links.

Chrissetje

Re: Hoofd schuinomhoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 17:35

veel voltes naar rechts draaien

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 18:38

Hij doet het niet altijd, ik rij niet met hem in een bak, dus voltes heeft geen zin denk ik.

Inèske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:12

mss is hij wat blind op zijn ene oog
mijn ene appaloosa is wat blind, hij ziet alleen schemeringen en idd op wandeling doet hij dat ook, maar in de bak niet, omdat dit zijn vertrouwde omgeving is

laat dit eens testen, hij zal pas goed lopen eens hij je volledig vertrouwd.

veel succes

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 21:07

Ja, dat zou wel kunnen, haha nooit aangedacht!! Zoiets verwacht je absoluut niet! Als hij het doet lijkt het net of hij heel vrolijk is, maar dat kan ook verbeelding zijn. Hij doet het ook wel meer als er iemand mee is met de fiets.