En Amanda ook even..
Commentaar geeft ze miss zelf nog wel..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.

Ro0sj schreef:Is het alweer carnaval??

Amanda schreef:
Charming
Dat ziet er alles behalve goed uit
Bij mij dan.
Ik ben er achter. Ik op Jordy werkt niet![]()
Meneer is een beetje ehm... 'apart' nina62 schreef:Ro0sj schreef:Is het alweer carnaval??
Da's een goeie, jullie menen dit toch niet he? Of vinden jullie dit echt mooi?
Supertje schreef:Ik in ieder geval zelf wel. En wat de rest ervan vindt zal me eerlijk gezegd aan mijn bips oxideren

).
die blauwe bandages + chabrakje staan hem echt heel er goed!

:D DjunDjun schreef:Ik vind het er heel goed uitzien![]()
En het is alleen nog maar losrijden, nou het ziet er wel ontspannen en 'los' uit![]()
Die kleur staat hem wel heel mooi, ik zelf vind alleen bandages bij paarden met veel behang aan de benen niet zo mooi, omdat dat er dan zo raar onder uitkomt. Maar ach aangezien jij toch een ander z'n mening aan je bips oxideert:D
Amanda schreef:DjunDjun schreef:Ik vind het er heel goed uitzien![]()
En het is alleen nog maar losrijden, nou het ziet er wel ontspannen en 'los' uit![]()
Die kleur staat hem wel heel mooi, ik zelf vind alleen bandages bij paarden met veel behang aan de benen niet zo mooi, omdat dat er dan zo raar onder uitkomt. Maar ach aangezien jij toch een ander z'n mening aan je bips oxideert:D
Die bandages hebben een reden
DjunDjun schreef:Wat is de reden dan? Nieuwsgierig
Liesjuh schreef:Hij tikt zichzelf (in zijn enthousiasme) nogal is aan..
Supertje schreef:Die bandages zijn er idd voor om aantikken te voorkomen. Jordy is namelijk een tinker met identiteits-crisis, en wil weleens rare sprongen maken (hij schrikt zich regelmatig het leplazerus van bak-kabouters...), gaan rennen of gewoon zichzelf proberen voorbij te lopen.
Ik kan geen goed passende peesbeschermers vinden, alles knelt en hij vind ze vervelend. Met bandages heb ik dat probleem niet.