Tsaro & Uli op springconcours

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xtvax

Tsaro & Uli op springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 12:31

Dit weekend weer op concours geweest.
Uli (4 jr) ging redelijk goed, maar was wel erg onwennig op het gras. Was de eerste keer op gras voor hem, liep voor de eerste keer best goed, en ik heb er een hele mooie foto aan over gehouden. Haha!
http://members.lycos.nl/xtvax/hpbimg/Uli%2003-04-05%20(klein%20formaat)%20copy.jpg

Tsaro eerst in het B (HC) gestart, liep foutloos, het L liep niet fijn, hij leek wel op. Ik kon hem er niet goed meer bij rijden, waardoor ik een aantal flinke noodsprongen kreeg. In de 2e dubbel zelfs zo enorme dat ik half op zn nek hing. Ik ben toen gestopt, het parcours liep gewoon niet lekker. Kan ik wel kosten wat het kost doorgaan, maar het lukte gewoon niet. Bij thuiskomst ging hij gelijk in zn stalletje liggen, misschien toch wat meer conditie trainen (was natuurlijk wel warm) Knipoog
http://members.lycos.nl/xtvax/hpbimg/Tsaro%2003-04-05%20(klein%20formaat).jpg

Heb de foto's even met een koppeling gemaakt, op één of andere manier lukt het plaatsen van foto's mij nu ff niet??!!

maaykuhhh

Re: Tsaro & Uli op springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:35

2 erg mooie foto's hoor!!!!!! Vingers aflikken
en hele mooie paardjes! Haha!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:37

Toch raar, die paarden springen alsof het een huppeltje is Haha! ! wat houden die een ruimte over zeg... jammer dat het niet helemaal naar wens ging met de ene.!

roxyagaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:14

Mooie paarden hoor ! Vingers aflikken Jammer dat het niet zo goed ging met die ene, volgende keer beter Knipoog

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:20

Leuke foto's zeker bij GJV geweest?.

Welke fotograaf stond er?. Er jammer dat de foto's recht van voren zijn genomen dat zou ik namelijk nooit doen geeft geen fijn beeld.

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:37

Was inderdaad bij de Gooise Haha! .
Hans Feijth was de fotograaf. Ik vind dit toch ook wel een mooie positie. Van opzij is ook wel mooi, maar vind dit ook zeker niet verkeerd!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:12

Uli is gaaf! Ik blijf hem heel leuk vinden Ja (van de zomer op de IAN gaan we meeten hè Knipoog )

Tsaro springt op die foto trouwens ook niet verkeerd Jammer dat het L niet zo lekker liep, maar volgende keer beter dan maar Ja

Moest je na die hindernis een linkerwending maken trouwens Verward Je zit op alletwee de foto's wat op links Knipoog

Ik heb de merrie gister voor het eerst B gereden(was tweede wedstrijd voor haar). Ging fijn. Had één balkje Ja
Was nog wel binnen, ben erg benieuwd hoe ze het buiten gaat doen van de zomer Ja

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:19

Wat een mooie paarden zijn het toch he Knipoog We komen binnenkort even op kraamvisite Knipoog

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:25

leuk foto's
kunnen wel goed springen he.
jammer dat het met tsaro niet zo goed ging
nou hopelijk volgende x beter Knipoog