beetje donker
deze vind k leuk..
en dan nu Presumido van yeguada residelca:
tataa
en vanavond was ik nog even bij marieke.. in het nieuwe setje..
dat was t kort maar krachtig.. niet?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)

Zack schreef:die steiger foto is te gaaf gewoon!
gave fjord, wie zijn haar ouders?
)
Dat paard is echt prachtig
En die nrps kan goed springen
.
dieneke schreef:stoer!!!die stijgerfoto!! Heb je er daar nog van?
en om ze allemaal u te loaden.. kost zo veel tijd
esmir schreef:dieneke schreef:stoer!!!die stijgerfoto!! Heb je er daar nog van?
ja nog een paar, maar dit was de mooiseen om ze allemaal u te loaden.. kost zo veel tijd
![]()
Chely schreef:hey meid!
Leuk jouw nog eens te spreken, was je al lang niet meer tegengekomen op bokt!
Hoe bevalt het nu op residelca met de nieuwe runner?
Zelf kom ik niet meer, heb een geweldige kanst gekregen op een springstal twee dorpjes verder![]()
De Rooij is nu ook weer niet mijn favoriet..
Zonder lia en rob (en dus ook vaak vervoer) was het gewoon niet te doen.
Houdt je mij op de hoogte![]()
Hoe gaat het nu met jouw paardjes na al het gedoe van niet mogen verzorgen/wel mogen verzorgen e.d.
Weet je wat pm me maar![]()
Groetjes Michele
PhiaBink schreef:
Jammer he dat Rob en Lia daar weg zijn. Rob blijft Polaco rijden en helpen met dekken.
Famosa staat op klappen. Een kleine Polacootje is onderweg. Ik denk dat we voor de volgende dekking Presimido gaan gebruiken. Bonito staat ook op mijn lijstje. Eerst afwachten wanneer dit veulen komt en hoe het met de verkoop van het huis gaat. Anders volgend jaar een laat veulen.
esmir schreef:PhiaBink schreef:
Jammer he dat Rob en Lia daar weg zijn. Rob blijft Polaco rijden en helpen met dekken.
Famosa staat op klappen. Een kleine Polacootje is onderweg. Ik denk dat we voor de volgende dekking Presimido gaan gebruiken. Bonito staat ook op mijn lijstje. Eerst afwachten wanneer dit veulen komt en hoe het met de verkoop van het huis gaat. Anders volgend jaar een laat veulen.
is idd wel even wennen nu ze weg zijn!
wat leuk!! komen toch wel foto's op bokt als "polaco III" gegboren is he?
.
ik zal vanavond de foto´s plaatsen.