Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maykie schreef:Ik ga met Josien mee.
Jij kan er 1x per week veel energie insteken, je best doen, en weer gefrustreerd naar huis gaan, maar als het paardje de overige 6 dagen op een hele andere manier wordt bereden en/of behandeld, dan helpt die ene dag weinig.
Je zal toch met de eigenaar moeten praten over wat je bevindingen zijn.
Casca schreef:Als je langs haar rug gaat met je vingers ( langs de ruggengraad drukken) zakt ze dan in? dan zou ze namelijk wel eens als van haar rug kunnen hebben.. Ik weet het natuurlijk niet zeker, ken het paard ook niet, maar hoe je het zo uitlegt zou het dat wel eens kunnen zijn.. dan zou je het bij de eigenaar kunnen voorleggen en vragen of die er iets aan wil laten doen. Maar dierenarts lijkt me wel nodig in zo'n geval. Dus ga praten met de eigenaar.
heel veel succes!
josien schreef:De eigenaar er van proberen te overtuigen dat hij het paard kapot rijd. Dit word enkel erger en het paard heeft ronduit pijn.
De oplossing is rechtrichten en dan geheel opnieuw beginnen met een eigenaar die meewerkt
josien schreef:De eigenaar er van proberen te overtuigen dat hij het paard kapot rijd. Dit word enkel erger en het paard heeft ronduit pijn.
De oplossing is rechtrichten en dan geheel opnieuw beginnen met een eigenaar die meewerkt }:0
maykie schreef:Jij kan er 1x per week veel energie insteken, je best doen, en weer gefrustreerd naar huis gaan, maar als het paardje de overige 6 dagen op een hele andere manier wordt bereden en/of behandeld, dan helpt die ene dag weinig. Je zal toch met de eigenaar moeten praten over wat je bevindingen zijn.