. Zie hier het resultaat:Nee helaas dit is niet het strand, maar slechts het strand van de vooroever bij het IJsselmeer. We moeten daar eerst 6 km voor rijden, maar dan heb je ook wel wat!
Oh wat is Arabesk toch een knappe vent aan het worden!
*poseer*
We hadden er al heel wat kilometers op zitten, even bijkomen dus en het zadel ff af. EN een KUSJE bietsen van deze knappe arabier
Eigenlijk is dit gebied verboden voor paarden, maar ik heb het bordje natuurlijk niet gezien
. En anders heb ik nog als excuus dat hij vreselijke dorst had
*kont scheurt bijna uit rijbroek*

"Wat heb jij daar baasje? Gefrituurde wortelen misschien?"
(Hij heeft twee patatjes gehad, maar hij vond het niet lekker
)Achter mij zit een stel motorrijders, ze zaten een beetje te gniffelen over mijn 1 PK
. Nou de pk's van hun waren ook wel mooi hoor, maar die staan helaas niet op de foto.Voor de vorm ook nog even in een openbare bak gereden (moet je eigenlijk lid van zijn, oeps tweede overtreding al vandaag
)...en dan voor te stellen dat ie vier maanden geleden met geen bijl over welk bruggetje dan ook te krijgen was....
Leuke dingen onderweg 1
Leuke dingen onderweg 2
'k Vond de kleuren van het hekje wel apart zo tegen de achtergrond van die boom
aaah madeliefjes!!
hier nog een filmpje dat we aan het galopperen zijn langs het strandje!!
KLIK HIER
Voor wie het filmpje niet kan zien, hier een screendump:
ook uit een filmpje, Arabesk drinkt uit de tuinslang... mafkees.
nog een screendump, van een filmpje dat ik in de bak aan het rijden ben. We waren zo aan het zwalken dat ik het filmpje hier niet neer durf te zetten
(we hebben nl. al een half jaar geen bak meer gezien en rijden alleen maar buiten en dat zie je dan wel ineens op zo'n filmpje
)

dat er nog vele mogen komen!!
.