vandaag foto's gemaakt, met Sharona ging rijden helemaal niet lekker, dus liever ook niet teveel commentaar, want het ging gewoon niet zoals het anders altijd gaat
Met Kevin heb ik het probleem dat de goede stukjes mooit op de foto's staan, dus dat kan ook allemaal nog wat beter, meestal gaat het dan met foto's maken slecht, en dan is of de batterij op, of de fotograaf weg ofzo, en dan gaatie lekker lopen
Raar paard
Ik weet dat mijn houding nog niet goed is, hij was ietsje beter, maar heb een nieuw zadel gekocht, en moet nog een beetje wennen, dit is ook de 1e keer dat ik foto's zie van me zelf met dit zadel, dus dat is altijd even schrikken, en dan weer heel hard aan je houding werken
eerst sharona, ik weet het, binnenkort word ik te grot voor haar, sterker nog, ik ben al bijna te groot, maar ik wil echt nog lang mijn live meisje niet kwijt, en ze kan me makkelijk dragen
Voor deze foto schaam ik me dus echt
ze loopt hier gewoon niet zoals ik het wilDeze foto valt me nog mee, maar mijn houding
Hier loopt ze nog redelijk
En dan pakken we het grote paard erbij(waarschijnlijk ga ik, als ik te groot wordt voor Sharona, verder op Kevin)
En dat gaat al best wel goed!!
Hier mag hij nog ietsje meer zijn halsje buigen(hij kan trouwens zo lekker duf kijken altijd
)IK WIL NIET WIJKEN!!(misschien vinden jullie dit er niet paardvriendelijk uitzien, maar ik leg mijn been naar achteren, en hij doet zijn hoofd omhoog
)Let niet op mijn hoofd
Hier kan je zien wat voor mooi weer het was, maar kwa rijkwaliteit is het niet echt wat

Nou, wat vinden jullie ervan, geef maar commentaar, maar houd het vriendelijk!!