StarLight eerste keer rijden!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyandMiej

StarLight eerste keer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 15:46

Vandaag heb ik even gereden met StarLight! Hij heeft het al heel erg naar ze zin, zo te zien, dus ik dacht dat het wel kon! Eerst wou hij niet langs de kant van de sloot, maar heb hem gewoon even doorgereden en daarna ging hij er gewoon langs! Hij ging eerst aan de longeerlijn! En tussen de andere ponys gaat het ook heel goed Lachen

Fotos van vanochtend! Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rijfotos (Het is nog allemaal niet goed, maar het is de eerste keer op hem en het zadel ligt niet helemaal goed...)
Afbeelding
Hier net opgestapt volgens mij..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door LuckyandMiej op 03-04-05 15:49, in het totaal 3 keer bewerkt

Vie

Re: StarLight eerste keer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 15:47

Wat een lief paardje Lachen. Ziet er goed uit.
Leuke foto's Ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:02

ZO! starrie heeft het naar zn zin bij jou zo te zien!!!
(ik ben dat meisje met die brommer die op de juliahoeve erbij was toen je m ging uitproberen Tong uitsteken )
Ziet er echt leuk uit joh!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:03

leuk paardje hoor! maar isiej niet wat aan de dunne kant...? Bloos
kan ook door de fotoos komen hoor!

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 16:04

justmie schreef:
leuk paardje hoor! maar isiej niet wat aan de dunne kant...? Bloos
kan ook door de fotoos komen hoor!

Ja hij is wel ietsie te dun, zegt me oom en nicht (die hebben er verstand van Tong uitsteken) Bij zijn flanken is hij iets ingevallen, Maar we hebben hem gister opgehaalt Haha!
Laatst bijgewerkt door LuckyandMiej op 03-04-05 16:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:05

ziet er goed uit, leuk dat hij het zo naar z'n zin heeft bij je

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:46

leuk om te zien dat het zo goed gaat!
Ik heb Star een paar keer voor natas gereden, vlak voor hij naar jou ging Knipoog Hij rijd echt lekker hè?!? En zo licht aan de hulpen Pling

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:51

Ziet er leuk uit, maar naar mijn id zou de neusriem wel iets hoger kunnen. Ziet er cker niet verkeerd uit voor een eerste keer!!

KUS

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 19:24

Pebblesje schreef:
leuk om te zien dat het zo goed gaat!
Ik heb Star een paar keer voor natas gereden, vlak voor hij naar jou ging Knipoog Hij rijd echt lekker hè?!? En zo licht aan de hulpen Pling

Ja hij rijd echt super! Hij was echt heel lief vandaag, Eeerst wel bang voor de sloot, maar naar een paar keer ging hij er gewoon langs Haha!

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 20:34

Tarah5 schreef:
Ziet er leuk uit, maar naar mijn id zou de neusriem wel iets hoger kunnen. Ziet er cker niet verkeerd uit voor een eerste keer!!

KUS

Ja, mischien wel! Ik zal morgen wel even kijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:14

Wat grappig...

Jouw paardje is vehuisd van Veenendaal naar Leerdam ( dat neem ik aan ik zie dat je in leerdam woont )
En ik ben 9 jaar geleden van Leerdam naar Veenendaal verhuisd Haha! Tong uitsteken
Waar sta je ergens met je paardje? Zo superveel paardgelenheid heb je niet in Leerdam...alleen een beetje de lingedijk, loosdorp en de coenderseweg...verder ga je al richting kekum

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 21:23

Cinnepin schreef:
Wat grappig...

Jouw paardje is vehuisd van Veenendaal naar Leerdam ( dat neem ik aan ik zie dat je in leerdam woont )
En ik ben 9 jaar geleden van Leerdam naar Veenendaal verhuisd Haha! Tong uitsteken
Waar sta je ergens met je paardje? Zo superveel paardgelenheid heb je niet in Leerdam...alleen een beetje de lingedijk, loosdorp en de coenderseweg...verder ga je al richting kekum

Ik sta bij een soort pensioenstal bij Oudschaik, 6 stallen Tong uitsteken
In leerdam zijn niet zo veel pensioenstallen enz. Maar wel erom heen, Aquoy, heukelum, asperen, schoonrewoerd Haha!

Kekum Verward Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:28

Toch al gereden? Hij ziet er zoo braaf uit.. Echt een braaf uiterlijk! Vind ik van mijn lucky ook Bloos

Maarre volgende keer foto`s van het geheel?!

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:30

hey Ziet er mooi uit hoor!!
Hij heeft echt een leuk koppie!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:31

OEH wat een knappert Haha! Vingers aflikken.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:43

aaah zo te zien klikt het al goed! Gewoon flink veel hooi in proppen, dan wordt hij vanzelf wel dikker Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:46

LuckyandMiej schreef:
Anoniem schreef:
Wat grappig...

Ik sta bij een soort pensioenstal bij Oudschaik, 6 stallen Tong uitsteken
In leerdam zijn niet zo veel pensioenstallen enz. Maar wel erom heen, Aquoy, heukelum, asperen, schoonrewoerd Haha!

Kekum Verward Tong uitsteken

Ohja oud schaik is er ook noig ja Lachen ja klopt schoonrewoerd en Leerbroek en zo zijn natuurlijk wel weer wat boerendorpies Lachen
Kekum is Kedichem Knipoog ( kekum is leerdams Knipoog ) Ik ben in Leerdam opgegroeit tot mijn 11e jaar dus dat Leerdamse taaltje zit er nog wel in bij mij Lachen

Maar ontopic!
Ik hoop dat jullie saampies het hel leuk krijgen Lachen Tis een mooi diertje Lachen

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 22:08

Luckey schreef:
Toch al gereden? Hij ziet er zoo braaf uit.. Echt een braaf uiterlijk! Vind ik van mijn lucky ook Bloos

Maarre volgende keer foto`s van het geheel?!

Ja is goed! Zal nog wel komen deze week Haha!

Maare bedankt voor alle berichtjes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:41

Ik kom trouwens nog wel in Leerdam..mijn familie woont er nog Tong uitsteken Als ik er weer ben zal ik is kijken of ik je paardje zie Tong uitsteken

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:47

Leuke pony ! Lachen

Ziet er leuk uit hoor.
Hoe oud is hij ?

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:11

Leuke foto's!

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:24

Hij is snel wat schraal omdat hij luchtzuigt. Daarbij is het een halve haflinger (andere helft arabier Haha! ) dus hij is vrij smal gebouwd, maar heeft wel brede heupen. Vandaar dat dat opvalt.
Wat het zadel betreft, die hab ik door een ruitersportzaak laten passen. Zijn schoft is wat vlezig, dus schuift het wat als je opstijgt. Maar als je zit en je schuift hem recht blijft hij wel zitten. En je moet echt heel goed aansingel want het elastiek wat aan de (nieuwe) singel zit rekt ook nog uit.
Kan me voorstellen dat een ander zadel beter kan zitten, maar ik heb met deze nooit problemen gehad. En de andere die er op gereden hebben ook niet.
Maar ik ben blij om te zien dat hij het naar z'n zin heeft.

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 17:04

Allegra schreef:
Hij is snel wat schraal omdat hij luchtzuigt. Daarbij is het een halve haflinger (andere helft arabier Haha! ) dus hij is vrij smal gebouwd, maar heeft wel brede heupen. Vandaar dat dat opvalt.
Wat het zadel betreft, die hab ik door een ruitersportzaak laten passen. Zijn schoft is wat vlezig, dus schuift het wat als je opstijgt. Maar als je zit en je schuift hem recht blijft hij wel zitten. En je moet echt heel goed aansingel want het elastiek wat aan de (nieuwe) singel zit rekt ook nog uit.
Kan me voorstellen dat een ander zadel beter kan zitten, maar ik heb met deze nooit problemen gehad. En de andere die er op gereden hebben ook niet.
Maar ik ben blij om te zien dat hij het naar z'n zin heeft.

Ja iemand heeft hem later nog aangesingeld en toen bleef hij wel recht, Maar de meeste zeggen wel dat hij te hoog op zijn schoft ligt, Vandaag met rijden ging het ook heel goed, 2 keer geschrokken en een bokje Haha! Maar ging heel goed hoor Knipoog Hem nog fotos van vandaag dus die komen nog, en het gaat heel goed tussen de andere pony!

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 19:20

SdaphneS schreef:
Leuke pony ! Lachen

Ziet er leuk uit hoor.
Hoe oud is hij ?

Hij is net 6 geworden! Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 19:23

he jij hebt het zelfde hoodstel, relex hea dat nylon? Ook wel irritant want het gaat allemaal door elkaar zitten. Leuk paardje, mooie aftekeningen