Fotos van vanochtend!
Rijfotos (Het is nog allemaal niet goed, maar het is de eerste keer op hem en het zadel ligt niet helemaal goed...)
Hier net opgestapt volgens mij..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ziet er goed uit.
.
)
justmie schreef:leuk paardje hoor! maar isiej niet wat aan de dunne kant...?![]()
kan ook door de fotoos komen hoor!
) Bij zijn flanken is hij iets ingevallen, Maar we hebben hem gister opgehaalt
Hij rijd echt lekker hè?!? En zo licht aan de hulpen
Pebblesje schreef:leuk om te zien dat het zo goed gaat!
Ik heb Star een paar keer voor natas gereden, vlak voor hij naar jou gingHij rijd echt lekker hè?!? En zo licht aan de hulpen
Tarah5 schreef:Ziet er leuk uit, maar naar mijn id zou de neusriem wel iets hoger kunnen. Ziet er cker niet verkeerd uit voor een eerste keer!!
KUS

Cinnepin schreef:Wat grappig...
Jouw paardje is vehuisd van Veenendaal naar Leerdam ( dat neem ik aan ik zie dat je in leerdam woont )
En ik ben 9 jaar geleden van Leerdam naar Veenendaal verhuisd![]()
Waar sta je ergens met je paardje? Zo superveel paardgelenheid heb je niet in Leerdam...alleen een beetje de lingedijk, loosdorp en de coenderseweg...verder ga je al richting kekum

. 
LuckyandMiej schreef:Anoniem schreef:Wat grappig...
Jouw paardje is vehuisd van Veenendaal naar Leerdam ( dat neem ik aan ik zie dat je in leerdam woont )
En ik ben 9 jaar geleden van Leerdam naar Veenendaal verhuisd![]()
Waar sta je ergens met je paardje? Zo superveel paardgelenheid heb je niet in Leerdam...alleen een beetje de lingedijk, loosdorp en de coenderseweg...verder ga je al richting kekum
Ik sta bij een soort pensioenstal bij Oudschaik, 6 stallen![]()
In leerdam zijn niet zo veel pensioenstallen enz. Maar wel erom heen, Aquoy, heukelum, asperen, schoonrewoerd
Kekum![]()
ja klopt schoonrewoerd en Leerbroek en zo zijn natuurlijk wel weer wat boerendorpies 
( kekum is leerdams
) Ik ben in Leerdam opgegroeit tot mijn 11e jaar dus dat Leerdamse taaltje zit er nog wel in bij mij 
Tis een mooi diertje
Luckey schreef:Toch al gereden? Hij ziet er zoo braaf uit.. Echt een braaf uiterlijk! Vind ik van mijn lucky ook![]()
Maarre volgende keer foto`s van het geheel?!
Als ik er weer ben zal ik is kijken of ik je paardje zie

) dus hij is vrij smal gebouwd, maar heeft wel brede heupen. Vandaar dat dat opvalt.Allegra schreef:Hij is snel wat schraal omdat hij luchtzuigt. Daarbij is het een halve haflinger (andere helft arabier) dus hij is vrij smal gebouwd, maar heeft wel brede heupen. Vandaar dat dat opvalt.
Wat het zadel betreft, die hab ik door een ruitersportzaak laten passen. Zijn schoft is wat vlezig, dus schuift het wat als je opstijgt. Maar als je zit en je schuift hem recht blijft hij wel zitten. En je moet echt heel goed aansingel want het elastiek wat aan de (nieuwe) singel zit rekt ook nog uit.
Kan me voorstellen dat een ander zadel beter kan zitten, maar ik heb met deze nooit problemen gehad. En de andere die er op gereden hebben ook niet.
Maar ik ben blij om te zien dat hij het naar z'n zin heeft.
Maar ging heel goed hoor
Hem nog fotos van vandaag dus die komen nog, en het gaat heel goed tussen de andere pony! SdaphneS schreef:Leuke pony !
Ziet er leuk uit hoor.
Hoe oud is hij ?