.Dit meisje had al eens eerderop pony's gezeten maar voor de rest niets.
(we hadden geen cap die haar paste)
Het is het meisje op die vos
Balkjes stappen
En de laatste
Groetjes eliana
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
LovesSaartje schreef:Leuke foto's hoor!
En voor 1 keer zonder cap geeft ook niet hoor

..... Dustinlover schreef:Is het niet een beetje gevaarlijk om van die kleine kindertjes zonder cap te laten rijden![]()
Dan mogen die pony's nog zo mak zijn het is en blijven kudde dieren..
supertygetje schreef:en ALS er iets mis gaat, dan valt ze een halve meter naar beneden.
degene die ZELF vroeger met cap hebben gereden kun je ook op 1 hand tellen
Op de manege wel, maar mijn verzorgshetten was gewoon lekker lol hebben
supertygetje schreef:Ik vind het hele cute foto's!
Wij deden dat ook met een meisje en onze shet, vinden ze echt leuk!
En ehm, tuurlijk is het beter met cap, maar waarschijnlijk gaat er niks mis, en ALS er iets mis gaat, dan valt ze een halve meter naar beneden. Dan heb je volgens mij vrij weinig aan een cap hoor. Je moet er idd wel even over nadenken wie er nou precies verantwoordelijk is als je dit meer wilt gaan doen...
LovesSaartje schreef:Leuke foto's hoor!
En voor 1 keer zonder cap geeft ook niet hoor
En dan die roze laarsjes erbij.. Eliana schreef:We hadden dus wel een cap maar die paste echt niet die schoof over haar oegen, we hebben nu een kleine cap op stal liggen voor als ze weer komt
Anke schreef::D degene die ZELF vroeger met cap hebben gereden kun je ook op 1 hand tellenOp de manege wel, maar mijn verzorgshetten was gewoon lekker lol hebben
![]()
Ziet er leuk uit!!!
veraA schreef:Dan laat je dr niet rijden...Of met die grote cap... Sorry vind het nogal een simpele beslissing zo van agjaa dan maar zonder.. Niet echt verantwoordelijk maarja..
Wel schattige combi

Liesjuh schreef:veraA schreef:Dan laat je dr niet rijden...Of met die grote cap... Sorry vind het nogal een simpele beslissing zo van agjaa dan maar zonder.. Niet echt verantwoordelijk maarja..
Wel schattige combi
Met een te grote cap loop je meer risico's als zonder..
Zonder is natuurlijk ook niet slim, maar nog wel altijd eigen keuze..
Waar maak je je dus druk om..
Eliana: Hoe heet dat meisje eigenlijk?? Op die een na laatste foto komt ze me bekend voor..