. Haar conditie is ook niet niet helemaal top (ze heeft net 7 maand stilgestaan door een veulen). En nu is ze er net weg van en staat ze twee weken bij ons. Het is wel een enorme zenuwpees, om stil te staan heeft ze teveel energie, om te stappen teveel, dusja dan beginnen we gewoon in draf
. commentaar mag, maar hou het een beetje lief
Ik weet ik zit vaak voorover, mn handen zijn ook niet alles en kijk ook naar beneden. Maar het is sinds lange tijd dat ik weer rijd, en het is een behoorlijk afmattend beestje. Soms moet ik haar ook iets actiever rijden. I know...Het is trouwens nog maar de tweede keer. Nu weet ik weer op wat ik allemaal moet letten.
Trouwens men zusje is soms nogal artistiek met haar foto's. de meest erge heb ik er dan nog uitgelaten
Poetsen

Beetje losdraven (aangezien ze weer eens te fel stond om los te stappen)

Hier waren we al een eindje bezig (Het begon dan eindelijk beter gaan)

Geen idee wat ik hier aan het doen ben. (ze vond het iig niet geweldig
)
Ok weer handen, en niet naar beneden kijken

Dit bedoel ik dus met mn zusjes talent

Blablabla

Hier vind ik haar wel mooi lopen, maar dan is het natuurlijk net of ik eraf ga vallen (grr das voorover zitten)

Waaaaauw, ik kan dus toch rechtop zitten.

En uitstappen, dan was de de modder echt wel beu, dus hebben we op het gras uitgestapt. (Hier zag ze de buurkindjes)

Deze vind ik wel leuk

Hier nog enkele foto's van mn toekomstige rijpaardje. Hij is nu 3, wordt straks ingereden, is nog hengst en gelukkig superbraaf
--> Othello Hij is trouwens het veulen van het paard dat ik vroeger reed.
Zn lekkere kopje

Een pols...dat beweegt