Dit waren ze, hopelijk binnenkort iets betere foto's en wat meer. Wat vinden jullie van haar? Commentaar is altijd welkom.
Doe trouwens eens een gokje hoe oud deze pony is
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

littleroosie schreef:Ze is idd een beetje dik aangezien ze nu zo'n beetje een jaar heeft stil gestaan.
Hoezo vind je de benen niet optimaal? De benen zijn namelijk mooi droog en zonder schiefels of iets anders.

Citaat:Tsja hoe oud? Vast vrij oud als je het vraagt!
Ze heeft wel buikje... Beentjes niet meer optimaal dus gokje op 14?
(bijna 15) Iedereen schat em 8 littleroosie schreef:Het valt opzich wel mee hoeveel de pony op de voorhand valt, kijk maar eens hoe de foto's zijn genomen, kijk zeg maar naar de horizon lijn
En ik krijg er wel geld voor ja, anders doe ik het niet
Ik hou zelf ook niet van lange manen maar het is mijn pony niet dus ga ze er niet zomaar afhalen en de nieuwe eigenaar moet maar bepalen wat die met de manen wil.
?
bonitobol schreef:littleroosie schreef:Het valt opzich wel mee hoeveel de pony op de voorhand valt, kijk maar eens hoe de foto's zijn genomen, kijk zeg maar naar de horizon lijn
En ik krijg er wel geld voor ja, anders doe ik het niet
Ik hou zelf ook niet van lange manen maar het is mijn pony niet dus ga ze er niet zomaar afhalen en de nieuwe eigenaar moet maar bepalen wat die met de manen wil.
doe je het alleen maar voor t geld?
neen toch , ik zou juist blij zijn als ik niet hoef te betalen om een goed paard te berijden ...
)
Hij ziet er goed uit, en loopt netjes

bonitobol schreef:doe je het alleen maar voor t geld?
neen toch , ik zou juist blij zijn als ik niet hoef te betalen om een goed paard te berijden ...