*foto's* gewoon even kijken...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

*foto's* gewoon even kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 18:03

hey alweer

van de moderator mocht ik dit nieuwe topic openen, om de discussie een beetje verder te laten gaan...

eerst even wat rijfoto's Knipoog

[img] http://groups.msn.com/_Secure/0RwAQA9QU ... d9798/foto's%20035.jpg?dc=4675516290354983910 [/img]

[img] http://groups.msn.com/_Secure/0RwAsA9EU ... !Bbmc/foto's%20032.jpg?dc=4675516292148264786 [/img] mijn rare hoofd

nu even over naar het andere topic:

amira fahd is 3 jaar en 2 maand:

[img] http://groups.msn.com/_Secure/0RwAQA9IU ... rljR8/foto's%20024.jpg?dc=4675516289738126390 [/img]

[img] http://groups.msn.com/_Secure/0RwD*AtIU ... soDo4/foto's%20015.jpg?dc=4675516290251263631 [/img]

[img] http://groups.msn.com/_Secure/0RwD*AtMU ... !0K60/foto's%20025.jpg?dc=4675516290271793575 [/img]
afstammeling

[img] http://groups.msn.com/_Secure/0RwD5AtMU ... tDTEk/foto's%20007.jpg?dc=4675516290441699300 [/img]
amira in haar weitje

zo. Hier heb ik nog wat aan toe te voegen:
ik zal er zeker aan denken om amira eens wat weekjes te laten rusten, de eigenaar moet dat maar accepteren.

Het kan uiteraard zijn dat de paarden hier niet subliem worden verzorgd, maar daar merk ik weinig van en als het zo is, daar kan ik echt weinig aan doen.

de piste is gewoon een grote ronde met aarde en 2 boompies in het midden. Helaas heb ik geen andere keus dan hierin te rijden.

ik heb 5 jaar eraring met rijden, wat NIET wil zeggen dat ik al 5 jaar les heb. op die 3 foto's konden jullie toch niet opmaken wat mijn rijstijl precies inhoudt?? Verward

voor de rest weet ik niet precies welke verzorging die paarden krijgen, want ik kom er niet elke dag, en ik hou me niet bezig met het inspecteren van de verzorging etc... dat is de eigenaar zijn probleem. Wel weet ikd at op het moment 8 a 10 paarden gestald staan, en voor zover ik weet heeft de eigenaar nog nooit klachten van hen gehad.

ook weet ik niet de geschiedenis van amira (naar het schijnt reden er meiden op???) dus ik weet ook niet wat te geloven... als het zo is, lijkt het me best dit beest te laten rusten.

pfoehh... dit was het ongeveer
bedankt om even te lezen...

_Noraly

Re: *foto's* gewoon even kijken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:12

Foto's doen het niet, wel als je op de link klikt maar anders neit.

Wel leuk welshje (als ik het goed heb) alleen beetje klein

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 18:14

ja ben idd te groot... ze groeien niet mee, die kleintjes Huilen

miss_vicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 05:49

Hey Frannie,

Ik bedoelde helemaal niet dat jij niet kon rijden hoor Ach gut .Ik bedoelde gewoon dat 5 jaar rijden eigenlijk niet genoeg is om een paardje in te rijden.Ik rij zelf al van mijn 6 jaar en nu pas een jaar dressuur echt, en ik zou het nog niet in mijn hoofd halen dat te doen,gewoon omdat het jaaaaren ervaring vraagt om het paardje er dan goed uit te krijgen.Maar dat beslis jij zelf he Lachen ik vind het alleen niet zo verstandig,zeker niet als je er niet mee lest.

groetjes Tong uitsteken
Charlotte

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 08:24

miss_vicious schreef:
Hey Frannie,

Ik bedoelde helemaal niet dat jij niet kon rijden hoor Ach gut .Ik bedoelde gewoon dat 5 jaar rijden eigenlijk niet genoeg is om een paardje in te rijden.Ik rij zelf al van mijn 6 jaar en nu pas een jaar dressuur echt, en ik zou het nog niet in mijn hoofd halen dat te doen,gewoon omdat het jaaaaren ervaring vraagt om het paardje er dan goed uit te krijgen.Maar dat beslis jij zelf he Lachen ik vind het alleen niet zo verstandig,zeker niet als je er niet mee lest.

groetjes Tong uitsteken
Charlotte

dankje Ach gut
maar je hebt wel een punt Lachen

zal zeker overwegen om toch eens te gaan lessen Vork

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 10:44

dat eerste paardje...hoe heet die?? en heeft die misschien
ook een stamboek...lijkt op mijn vorige verzorgpony namelijk... Bloos

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:07

andere toppic heb ik schijnbaar gemist Haha!

maar hoezo dachten mensen dat die pony niet goed verzorgt was?
en hoezo wil je hem op rust gaan zetten?

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:19

kan me bericht hierboven helaas niet meer weg halen,maar heb je toppic gelezen.
snap nu het hele verhaal niet meer echt,vond wel behoorlijk l*llig,dat eentje begon en je toen zoiets heel bokt op je dak had.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 11:22

mickeytje schreef:
kan me bericht hierboven helaas niet meer weg halen,maar heb je toppic gelezen.
snap nu het hele verhaal niet meer echt,vond wel behoorlijk l*llig,dat eentje begon en je toen zoiets heel bokt op je dak had.

is idd l*ullig pfff...maar ja ik werd beschuldigd (terwijl dit niet eens mijn eigen paard is) dat amira niet goed werd verzorgd... dus denk ik eraan om haar wat te laten rusten Lachen

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 11:23

het is een welsh hengstje, zijn naam is largio,
zijn stamboeknaam arisdonkhof nelton.
maar er is heel weinig kans dat het jouw verzorgpony was, want ik heb hem nl al toen hij een veulen was Lachen <3

miekie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:25

zelfs al rijd iemand 1jaar als je goed genoeg kan rijden en weet waar je mee bezig bent kan je makkelijk een paardje inrijden hoor als je het maar niet in je eentje doet!!!!ik rijd nu ook 5jaar paard en heb 2paarden ingereden die nu beide actief zijn in de wedstrijdsport dus het is onzin dat als je 5 of 6jaar rijd je het niet kan en je hebt er ook geen jaren ervaring voor nodig maar wel ervaring om te weten wat je doet.
Het is natuurlijk altijd verstandig om lezen te nemen zou ik ook zeker doen als ik jou was!
groetjes