mijn paardje toen ik haar kocht was de gallop heel zwak, door longeren is dat heel veel verbeterd, de linkse gallop is goed
Maar voor de in de rechtse galop te geraken ,als ik haar het teken geef voor galop gaat ze alleen versnellen en verdergeen reactie, dus geef ik haar een tik, door die tik , geeft ze zo een bok dat ik er zaterdag ik in de nek lag en beide beugels verloren was, ik dacht dat ik ging vallen.
Achter die bok ging ik gewoon verder , en wou haar ook dan in gallop te geraken ook nu moest dit met bokken,Nu was ik er ook op voorbereid.
Maar dit kan ik moeilijk blijven verdragen, Mijn hulpen zijn goed zegt mijn lesgeefster ze snapt het zelf niet waarom ze het doet, bij haar bokte ze ook, 1 keer maar mijn lesgeefster is ook een stuk sterker als mij. Men lesgeefster zegt dat het gewoon uit koppigheid, en me probeert uit te testen.
Ze steekt het ook een beetje op mij , omdat ik te zacht ben met haar geweest.En dat ze daarom zo reageert als ik streng ben.maar dan snap ik het niet waarom ze dan niet moet bokken voor de linkse galllop en voor de rechtse galop wel ?
greets me