cap is eigen keuze!!!
dat achterbeentje
te laat...
1 ding...ga nooit voor de sprong uitzitten!!
foutje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mariz schreef:ziet er goed uit.
probeer alleen een beetje meer mee geven op sprong, met je handen. maar zo te zien wil je de controle niet verliezen (lijkt me ook een pittig ding, om mee te springen.![]()
veel succes nog.
ik heb met deze vos nog wel eens een miscommunicatie, en op dit werk heb ik het liefst een goede controle. het paard moet nu eerst leren over zijn rug te springen. ik weet dat ik hem te veel over de hindernis wil helpen, en ik weet ook dat hij op het hogere werk(als ik hem niet help) veel beter gaat springen.
Margon schreef:Wat een leuk paard![]()
Rijd je ook met deze dressuur?
ik heb er nu 4 B proefjes mee gereden, 2x 1e, 1x 2e en 1x 3e prijs
wij gaan een berg te gemoed

magoed.. mijn pony denkt daar anders over 
chantal_cs schreef:Zitten best leuke foto's bij!
Wat je daar in het begin doet, met 2 schuine balken tegen een hindernis aan leggen doe ik met Lucky ook veel. Helpt perfect, ik heb ze vaak alleen nog iets meer in een puntje liggen.
Super fotos!
.
)
) Je kunt ook eens de teugels aan je neusriem vastmaken, dat mag vanaf 1 april ook namelijk
(is alleen niet handig met mexicaan) gomir schreef:Zo helpen die balken natuurlijk niets![]()
(heeft hij meestal een voor- of een achterbeenfout)
Ziet er relaxed uit zo
Ik heb trouwens nog wat bedacht voor je 'probleem' (maar toen had ik geen computer meer bij de hand) Je kunt ook eens de teugels aan je neusriem vastmaken, dat mag vanaf 1 april ook namelijk
(is alleen niet handig met mexicaan)
en ik ga toch echt wel over het midden!
Mag best wel een stuk uitsteken hoor.
Aan de zijkant lijkt me het makkelijkste 

Riant schreef:Leuke vos ! .. en ikhoud helemaal niet van vossen
Ik vind het niet zo gek dat je op de kruisjes niet zoveel toesteekt met de hand, zo te zien capaciteit genoeg en op het hogere werk krijgt hij zat ruimte. Ziet er goed uit !