De naam hebben we maar snel veranderd in akyro

Akyro was een 3 jarige ruin, die net een weekje gecastereerd was.
Dat viel ook wel te merken, hij zag zich in het raam, en kreeg spontaan een erectie van zich zelf (sorry voor de grove taal
) Akyro is als veulen gekocht door de hengstenhouder als potentielle dekhengst. 3 jaar heeft hij op de opfok gestaan, dus hij was nog zo groen als gras.
In de stal aangekomen had mn moeder al spijt van onze koop, hij sprong met alle benen tegelijk de lucht in.
Savonds was hij al een stuk rustiger en zijn we met hem gaan wandelen.
eerst maar even een voor en na foto

*de fotos zijn met mn telefoon van de videofilm gemaakt vandaar dat ze zo slecht zijn, ook heb ik het idee doordat ze van de tv komen, ze een beetje vervormd zijn
*31 maart 2002, (datum video is verkeerd)
een paar dagen later, was hij nog steeds zo´n wannabe hengst, maar al veel rustiger
*de eerste keer erop*
*enkele keren later*
*maand later, mei*
ik ging altijd veel naar buiten, maar eind mei zijn we ons wat meer bij dressuur bezig gaan houden, instructrice gezocht, helaas had ik hier niet zoveel fotos meer van
*1e les*
*zomer 2002*
*winter 2002, akyro kreeg de winter rust*
*in het voorjaar 2003 weer begonnen*
*en in de zomer een eerste haflingerwedstrijd gereden*
*in de winter bij de ruiterverening gegaan, ook akyro geschoren*
*zomer 2004*
met monique, apollo
*wedstrijden zomer 2004*
in het najaar zijn we priveles gaan volgen van de vader van een vriendin van mn moeder, dit gaat super, op wedstrijden moest akyro altijd nog de hengst uithangen, nu steekt ie nog wel stoer zn nek erop, maar wel met ontspanning.
*winter 2004/2005, meegedaan aan de htc competie, we waren kampioen in de B*
*maart 2005 in groesbeek, eerste wedstrijd L1, 2x eerste*
akyro is een zoon van arizona, hij is echt ontzettend werkwillig, voor een haflinger heeft hij ook ontzettend veel pit, bij andere paarden wil hij zich nog wel eens echt als een hengst voor doen, maar ach.. heeft ook wel wat

ik wil heel erg graag een startkaart aan vragen, voor tussen de paarden te starten, maar het lukt nog niet echt om mn moeder over te halen

sorry voor de hoeveelheid fotos, dankjewel voor het kijken
laat maar weten wat jullie van mn hengst vinden