Ik ben Charlotte en dit is de eerste keer dat ik hier foto's plaats ( ben best zenuwachtig).Ik deel Classic met een ander meisje(vrouw eigenlijk).Hij is oorspronkelijk niet van mij,maar de eigenaresse komt amper (hoogstens 1 keer in de maand) en ik deel dus de helft van de kosten met dat andere meisje (hij is dus eigenlijk zeker zo goed als een eigen paard
wil hem niet meer kwijt.Ik heb er ook al veel voor gekocht (zadel,hoofdstel,setjes) dus ja...ik moet geen ander paardje meer hebben hoor
Ik rijd hem nu van vorig jaar juni,en we zijn al SUPER vooruit gegaan.
Vandaag had ik les (zoals elke woensdag) en mijn oom wou foto's nemen dus hier zijn ze dan
eerst nog een paar dingetjes voor ik jullie naar de foto's laat kijken:
-Cap is eigen keuze!
-mijn hakken moeten nog meer uitgedrukt worden
-letten op mijn handen
-iets rechter zitten
-de martingaal is alleen maar voor in het geval dat er iets zou gebeuren (wegspringen) dat ik hem dan beter zou kunnen oppakken..hij maakt zich nogal sterk.Maar je zult zien ,eigenlijk hangt hij los en word hij niet gebruikt tijdens het rijden.Hij word hier ook zeker niet door gestoord.
-Het was vandaag de eerste keer dat ik met hem terug naar buiten ging en ik was dus in het begin nogal gespannen (hij was eigenlijk heel rustig) dus op sommige foto's kan dat wel te zien zijn.
commentaar is zeker welkom,maar we zijn allemaal geen Anky's en hebben onze fouten.Dus wel een beetje vriendelijk blijven

ter vergelijking (de tweede keer dat ik erop zat):
en de fotos van vandaag:
eerst even in de binnenbak stappen
halthouden: ja hoor,dat zal wel gaan
even rustig op het gemak een drafje (mijn houding is bagger hier)
ff andere kant,ja hoor dit gaat goed
Nog even een close-up....
En aan het werk...(mijn lesgever aan de rechterkant)
Check dat achterbeentje
Rustig een cirkeltje
Eventjes naar binnen stellen (dit is een oefening)
Classic heeft toch niet zo'n zin in schouder binnenwaarts (dus komt de lesgever ff helpen
)Maar we kunnen het ook best alleen..braaf Classic
Op de cirkel (let niet op mijn hoofd ..ik ben niet fotogeniek
)Halthouden...
Even voor de foto poseren met de lesgever...
En nadien lekker grazen...(hier was hij al droog en is nadien direct terug in de stal gezet..dus alleen maar voor de foto)
Bedankt voor het kijken!!!
en wat vinden jullie ervan?
.
ga er helemaal van blozen
zal er volgende keer is extra op letten en het hem eens vragen
.Dat kan zeker kloppen hoor, normaal gezien is Classic nogal een heethoofd.Dit was de eerste keer dit jaar dat ik met hem naar buiten ging en er waren ook werken aan de gang.Nu was het paard wel ontspannen en geconsentreerd maar voor mij was het echt wennen.De buitenbak is ook veel groter dan de binnenbak,en das ineens veel meer ruimte om in te schatten.Ik moest me sterk consentreren