First du Cruz @ longeerwork

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

littleroosie

First du Cruz @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 21:40

Het is alweer een tijdje geleden maar hier zijn dan eindelijk weer eens foto's van me ponytje. Ik vond haar vandaag erg fijn lopen en we gaan nu dan ook zeker fanatieker trainen. Ze mist nog de nodige bespiering maar daar wordt aan gewerkt Lachen

Eerst even een paar foto's met het showhoofdstel:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Beetje nadelig opgesteld.

Dan nu de longeerfoto's:
Afbeelding
Even lekker losdraven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit waren ze weer, commentaar is welkom. Groetjes.

Titsie

Re: First du Cruz @ longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:09

hey bloempje!! Stoer foto's alleen zeg je wat over mij en een hengsten ketting >;) Ik vind haar al een stuk beter eruit zien !! meer hals gekregen alleen ligt het nou aan mij of trekt ze een beetje aan je singel te zien.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 00:31

Wat een mooi paardje! Lachen
Leuke foto's hoor.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:15

je zegt dat ze een btje weinig gespierd is??? IK kan daar niet zo heel veel van zien wel treed ze op 1 van de fotos een btje naar binnen met haar voorhand, ze loopt dus iets scheef!!!!

Probeer dit ook met rijden goed in de gaten te houden, voor de rest vink het een leuk ponytje!!!!

Groetjes

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:59

Nou dat scheef zijn, komt idd beetje in de buurt want binnenbeen moet onder de massa geplaatst worden en buitenbenen moeten in de draf op de voltelijn lopen. (binnenbeen zie je op 1 foto dat deze wel bijna achter linkervoorbeen plaatst, dus let op dat deze niet te ver onder de massa door gaat en dus uit gaat zwaaien rechtsom) Pling . Ik zou er alleen persoonlijk voor kiezen om niet bij te zetten maar via dubbele longe te werk gaan (ivm rechtrichten zodat makkelijker de rug kan ontspannen en in voorwaartse neerwaartse lijn kan gaan lopen, op moment dat pony er zelf aan toe is, met bijzet word het daardoor nog teveel bepaald), maar ja dat is mijn persoonlijke mening Bloos . Ziet er al stuk beter uit, gaat buikspieren beter aanspannen OK dan! . Mooie foto's Roos en lief hoofdje heeft je pony!! Ja Hyper!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:36

Hej Bets,

Bedankt voor je complimentje Lachen
Ik ben het ook zeker met je eens en ze is ook idd iets wat scheef. Maar ik longeer haar nu een tijdje op deze manier omdat ze eerst wanneer ze lekker nagevelijk liep in 1 keer haar kop omhoog gooide, en ik dan met me dubbele longeerlijn ( en mijn minimale ervaring Knipoog ) haar niet fijn kon laten lopen. Nu heb ik dus de touwtjes eraan en heeft ze dat eigenlijk wel afgeleerd. Ik ga nu ook weer beginnen met de dubbele longeerlijn Lachen

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 07:51

littleroosie schreef:
Hej Bets,

Bedankt voor je complimentje Lachen
Ik ben het ook zeker met je eens en ze is ook idd iets wat scheef. Maar ik longeer haar nu een tijdje op deze manier omdat ze eerst wanneer ze lekker nagevelijk liep in 1 keer haar kop omhoog gooide, en ik dan met me dubbele longeerlijn ( en mijn minimale ervaring Knipoog ) haar niet fijn kon laten lopen. Nu heb ik dus de touwtjes eraan en heeft ze dat eigenlijk wel afgeleerd. Ik ga nu ook weer beginnen met de dubbele longeerlijn Lachen

Oeps ik loop wat vooruit op de feiten dan Bloos
Nou je gaat doe goeie kant op in elk geval!! Ga zo door!!!