Eerst even een paar foto's met het showhoofdstel:

Beetje nadelig opgesteld.
Dan nu de longeerfoto's:

Even lekker losdraven.

Dit waren ze weer, commentaar is welkom. Groetjes.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Ik zou er alleen persoonlijk voor kiezen om niet bij te zetten maar via dubbele longe te werk gaan (ivm rechtrichten zodat makkelijker de rug kan ontspannen en in voorwaartse neerwaartse lijn kan gaan lopen, op moment dat pony er zelf aan toe is, met bijzet word het daardoor nog teveel bepaald), maar ja dat is mijn persoonlijke mening
. Ziet er al stuk beter uit, gaat buikspieren beter aanspannen

) haar niet fijn kon laten lopen. Nu heb ik dus de touwtjes eraan en heeft ze dat eigenlijk wel afgeleerd. Ik ga nu ook weer beginnen met de dubbele longeerlijn
littleroosie schreef:Hej Bets,
Bedankt voor je complimentje
Ik ben het ook zeker met je eens en ze is ook idd iets wat scheef. Maar ik longeer haar nu een tijdje op deze manier omdat ze eerst wanneer ze lekker nagevelijk liep in 1 keer haar kop omhoog gooide, en ik dan met me dubbele longeerlijn ( en mijn minimale ervaring) haar niet fijn kon laten lopen. Nu heb ik dus de touwtjes eraan en heeft ze dat eigenlijk wel afgeleerd. Ik ga nu ook weer beginnen met de dubbele longeerlijn