Amadeus een fell pony.. 1 zomer terug.
In een 'wilde' galop

Amadeus deze winter, bij de ponyclub
Hij is springveertje.. Alleen ik krijg duiklessen

Vind ik persoonlijk mooie foto

Onthoofd

Hier ging iets duidelijk mis
, weer duikenDe veelte lange noraly op de (voor haar) te kleine vieze amadeus (hierna kreeg hij een poetsbeurt van 1 uur
waarom is wel te zien
-------------------------------------------------------------------------------------------
Wout, veel foto's heb ik niet van hem, dat ik op hem rij, omdat mijn vriendin hem eigenlijk rijd.
Dit is btw een strekfoto (als je dat er wijs uit kunt worden

Goh wat lelijk rijden he, ik zak naar voren. Ik ging net een wending in
-------------------------------------------------------------------------------------------
Lady, tinker, Toen ik haar nog maar net reed (poow wat een hals
)Dit was met kerst, ik weet het veel te diep. Daar ben ik nu op aan het trainen

In die tijd was het, of te diep, of dit..
Veel hoger durfde ik niet met haar!
Ok op deze foto heb ik heel veel commentaar gehad, ik weet het veel te diep. Daarom zei ik ook ik ben er op aan het trainen
Maarja, natuurlijk mag je het zeggen want ik zie het zelf ook 
Hier kwam ze net van veel te diep naar boven.
Dit was ik schat 1 of 2 maand tereug bij de ponyclub, hier loopt ze voor mijn doen goed. Alleen niet zo goed te zien..

Ik spring nu hoger, rond de 90 cm. Is niet te zien op de foto, maar mijn fotograaf was alelen bij het inspringen
Zie je hanita (kwpn) stiekem kijken naar lady? De hele tijd verwaand doen tegen lady maar als het maar even kan

Iets hoger kruisje
Beetje bewijs dat ik wel iets hoger durf
iets van 70 cm? In de vieze kleffe buitenbak
(is nu gelukkig iets beter
)In en uit

Klein oxertje

------------------------------------------------------------------------------------------
Deze fjord heb ik ook een tijdje gereden (foei noraly, zonder cap en paardrijkleding
)
Knuffel

Twister van stal agnes op F3 wedstrijd (iets van jaartje terug?)
Ok dat was het, commentaar is natuurlijk welkom. Maar alle foto's zijn oud he. De nieuwste is 1 a 2 maand oud, Dus misschien is het al wel heel anders

Natuurlijk wel opbouwend, en onderbouwd

als je het niet begrijpt wie wie is, dan vraag ej het maar.