Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
muppetje schreef:
mijn kop...

geeft je een gevoel van vrijheid zeker? 
haha
maar we blijven oefenen
hij vind springen in ieder geval helemaal geweldig dacht ik zo..
FunkyMirko schreef:Zulke oefeningen worden zelfs gegeven aan jonge springruiters die leren te springen voor hun evenwicht te houden en niet in de mond van het paard te trekken etc. Dus er is echt helemaal niks mis mee, en enkel superstoer dat je dat durft!
xKatleentjex schreef:
Kregen we ook eens springles, lesgeefmens zet een in-uitje van 2 lage kruisjes. Knoop in de teugels, handen opzij of naar voor gestrekt en erover. Het ziet er enger uit dan het is, ik vond het best wel fijn en je leert zo heel goed je evenwicht gebruiken
het is een kreusing met een vries(z'n vader) en een bonte merrie. wat voor soort de merrie is/was dat weet ik jammer genoeg niet,maar het was geen tinker.
hij heeft wel veel van de vries vind ik, aleen de kleur niet
muppetje schreef:neee het is geen tinkerhet is een kreusing met een vries(z'n vader) en een bonte merrie. wat voor soort de merrie is/was dat weet ik jammer genoeg niet,maar het was geen tinker.
hij heeft wel veel van de vries vind ik, aleen de kleur niet
![]()
springen met handen los is niet zo eng hoor, is best leuk..hihi
doeggg
)
haha doegggg FunkyMirko schreef:Zulke oefeningen worden zelfs gegeven aan jonge springruiters die leren te springen voor hun evenwicht te houden en niet in de mond van het paard te trekken etc. Dus er is echt helemaal niks mis mee, en enkel superstoer dat je dat durft!
.
.