(Commentaar zal ze zelf wel geven, en oja geen cap is op eigen risico...)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
siets schreef:de ruiter zit netjes hoor, kan ik niets van zeggen. Maar de pony loopt gewoon veel te diep. Echt veel gesjor en getrek zie ik niet, maargoed. Lijkt me een pony die echt makkelijk te diep gaat.
siets schreef:de ruiter zit netjes hoor, kan ik niets van zeggen. Maar de pony loopt gewoon veel te diep. Echt veel gesjor en getrek zie ik niet, maargoed. Lijkt me een pony die echt makkelijk te diep gaat.

bliksemluver schreef:Ik vind het er eerlijk gezegd helemaal niet netjes uitzien. Op sommige foto's gesjor en getrek. Pony loopt alles behalve ontspannen, te diep.. Ik snap dat hij nog jong is (als het een stamboekfjord is)... En probeer de tenen niet naar buiten te draaien dat je prikt met de sporen..
Mag ik eigenlijk vragen waarom er met sporen gereden word op zo'n jonge pony? Daar ben ik altijd zo nieuwsgierig naar!

Taaclover schreef:
@ Bliksemlover, Overigens ben ik het niet eens met de opmerking dat hij op deze leeftijd nog niet aan dressuur gedoe hoeft te werken. Als ik het goed heb is deze jongen dit jaar 4 geworden.
Ik ben toen met Taco ook begonnen met wedstrijden.
Sterker nog toen Taco bijna 4 jaar en 11 maanden was was hij al M1 startgerechtigd
. Ik overdrijf misschien een beetje heel erg, sorry daarvoor.. Zo ben ik gewoon.
Dat zijn haren maar weer snel uitvallen, wordt hij weer zo'n uberknappe fjord
Nu is hij alleen knap
...Tja en dat neusje eruit rijden heeft bij Marco ook lang lang geduurd. Heb je iig iets waar je aan kunt werken