) Gaat rijtechnisch heel goed, teminste thuis, in de Roshoeve, in de Inrijbak maar dus niet in de ring bij een dressuurproefje. De galop is gewoon een ramp. ik heb nu ong 4 / 5 wedstrijden ( ook onderling) gereden en de galop lukt niet zonder bokken. bij het inrijden is hij heel los en soepel, niks aan de hand ( geen verzet ect). maar als ik galop moet gaan doen in de ring begint het al met aanspringen, hoofd omhoog, rug wegdrukken en strak maken ( en 9 van de 10 keer een bok). en dan de galop zelf * stuiter stuiter stuiter
Dan probeer ik hem zo veel mogenlijk voorwaarts te rijden maar als reactie krijg ik dan weer een bok. Het zit voor geen meter net een hobbelpaard, en het ziet er dus ook niet uit. Nou ben ik op zich zodra ik op mijn paard zit de zenuwen kwijt. Misschien dat ik hem onbewust beinvloed ofzo. Wat zouden jullie in dit geval doen..hem een tik verkopen of zo door hobbelen. Want het is echt alleen in de ring. Weten jullie misschien waarom hij dit zou kunnen doen?alvast bedankt! groetjes

)
. Maarja we blijven vol houden. Ik heb zaterdag weer een wedstrijd dus ben benieuwd. Zal het laten weten hoe het was
. Wel gaf ze als tip om het s ochtens vroeg in de vlechten zodat hij nog een paar uurtjes rustig op stal kan staan en dus niet al de trailer op gaat met een stressgevoel. Ook zei ze dat het voor een deel tussen mijn oortjes zit
en een ander deel tussen zijn oortjes zit