lore@work met pacha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

lore@work met pacha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:56

hojhoj
hier is pacha nog es Knipoog
ik vertrek vrijdag op mijn reiz en dan staat mijn schatje een week stil.
Daarom heb ik een vriendin gevraagd of zij met hem wil rijden die week.
Maar Pacha is soms een beetje ambetant dus ze weet het nog niet ... Boos!

hier enkele pics van lore met pacha

de foto's zijn soms nogal wazig en Pacha was niet echt zijn best aan het doen. Hij liep niet geconcentreerd en keek telkens naar de andere paarden in de piste ..

commentaar mag als het zinvol is en vriendelijk aangebracht !
even terzijde : denk nie te rap dat dit meisje niet kan rijden , ze heeft onder andere haar B brevet .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

die mensen aan de kant waren heel de tijd aan het tetteren en commentaar aan het geven op de mensen in de piste . Daarbij liepen er nog eens 2 mensen door de piste die privéles gaven zogezegd Knipoog ik werd er echt ambetant van en Pacha ook !!!

Afbeelding

pacha begint meer conditie te krijgen doordat ik nu elke dag rijdt en gaat al vele beter en vlotter in galop ... Lachen maar ik ben gewend om met hem alleen te rijden , dus hij kon zich echt maar moeilijk concentreren.

nog even wat over het paard zodat je makkeljk kan oordelen :
pacha is nog jong en redelijk lui . Omdat hij lui is werkt zijn achterhand niet goed mee en gaat hij op zijn voorhand lopen zodat hij op zijn teugels hangt . Daarom werk ik nu vooral aan tempo en hij begint meer conditie te krijgen. Op de foto's loopt hij niet aan de teugel , maar ik zei het al : eerst tempo ! dan aan de teugel , want als er geen tempo is kan je je paard toch niet nageeflijk krijgen .... voila en nu vriendelijk commentaar graag !

Afbeelding

Siets

Re: lore@work met pacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:03

Het ziet er netjes uit hoor. Af en toe lijkt het wat gespannen, en valt de aanleuning weg. Maar een leuk paardje, en trek je niets aan van de mensen aan de kant. Als ze nog een keer wat zeggen overbluf je ze, en vraag je of ze er zelf een keertje op willen zitten Knipoog. De beste stuurlui staan aan wal. Niet dus Knipoog.

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:05

Ik vind het juist best goed gaan Ja
Vooral die derde foto, dat ziet er heel ontspannen uit Ja
En waarom zouden we zeggen dat dat meisje niet kan rijden? Ziet er niet slecht uit hoor Lachen

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 21:18

DjunDjun schreef:
Ik vind het juist best goed gaan Ja
Vooral die derde foto, dat ziet er heel ontspannen uit Ja
En waarom zouden we zeggen dat dat meisje niet kan rijden? Ziet er niet slecht uit hoor Lachen

hoj Lachen
dankuwel hé
op vorige topics werd dit jammergenoeg eens gezegd
onterecht vind ik Lachen

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 21:28

siets schreef:
Het ziet er netjes uit hoor. Af en toe lijkt het wat gespannen, en valt de aanleuning weg. Maar een leuk paardje, en trek je niets aan van de mensen aan de kant. Als ze nog een keer wat zeggen overbluf je ze, en vraag je of ze er zelf een keertje op willen zitten Knipoog. De beste stuurlui staan aan wal. Niet dus Knipoog.

hoj
doe ik niet hoor Knipoog
die manege is niet de beste vn het land Knipoog
daarom rijd ik er ook geen les
die mensen die daar commentaar gaven , stonden daar alleen omdat de bar gesloten was ...
dan heb ik liever dat ze zich voldrinken hé Knipoog
ja de aanleuning was af en toe weg maar ik was blij dat hij eens wat actief liep ... en dan de aanleuning.

Pacha liep in het begin idd erg gespannen , ik had hem ook eerst een kwartier onder het zadel en hij kon er ook niet van genieten . Toen ging het beter , verwisselen van ruiter en weeral was die spanning er. Daarna zie je op sommige foto's dat hij zich begint te ontspannen ( foto's staan niet in volgorde ) en ondanks alles vlot genoeg bleef ( zie je waarschijnljik niet op de foto's )

normaal draagt hij ook strijkklappen . Want zijn achterste benen kletsen tegen elkaar langs binnen.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 09:36

hier zie je een foto met zijn achterste strijkklappen aan , of ja ik noem dit chetten ( weet niet hoe je dit schrijft Knipoog )

de eigenares is erover aan het denken om hem een ander zadel te kopen , boomloos of zo Lachen ken iemand dat ?

Afbeelding

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:33

Het ziet er goed uit Haha!
Ons lore op pacha, haha, nee het ziet er wel goed uit maar pacha moet nog veel leren hé Clown

Waarom wil ze een nieuw zadel kopen? is deze versleten Knipoog

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 11:39

haha pacha moet idd nog veel leren Lachen
phoebeke versus pacha Knipoog

nuja houd er wel rekening mee dat pacha niet geconcentreerd liep hé
en zijn conditie begint te komen , joehoeee:d

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:42

Ik zou zelf niet geconcentreerd kunnen rijden met die kakkelende wijven naast die piste Haha! Clown

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 11:43

vreselijk !!! en lore heeft nog een grandioze afgang gemaakt Knipoog bij een snob die vroeger in de blauwe zaal reed Haha! maar dat ga ik niet voor heel bokt vertellen hoor

BlueMilk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 12:25

Haha Lore Lore toch Haha! maar we kennen haar niet anders hé Knipoog
Zend die afgang maar in een pb'tje Clown

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 12:12

he ik ken haar wel anders Knipoog

t ad mij ook kunnen overkomen hoor die afgang Lachen

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 19:50

bonitobol schreef:
hier zie je een foto met zijn achterste strijkklappen aan , of ja ik noem dit chetten ( weet niet hoe je dit schrijft Knipoog )

de eigenares is erover aan het denken om hem een ander zadel te kopen , boomloos of zo Lachen ken iemand dat ?

Afbeelding

kent iemand dat ?

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:29

Jaa barefoot zadel is boomloos toch !
leuke foto's zeg ! En ze hoeft toch niet heeel netjes te rijden. Zolang ze maar niet hinderd. T gaat erom dat je paardje niet een hele week stilstaat toch Haha!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 21:43

veraA schreef:
Jaa barefoot zadel is boomloos toch !
leuke foto's zeg ! En ze hoeft toch niet heeel netjes te rijden. Zolang ze maar niet hinderd. T gaat erom dat je paardje niet een hele week stilstaat toch Haha!

oh maar ze rijd netjes hoor Lachen

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:47

Maar je zei niet zeuren dat ze niet kan rijden want ............................. dus ik bedoel, ookal rijd ze niet net zoals anky :p dan is het toch alsnog niet zo erg. Als ze je paardje maar niet hinderd !

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 21:56

veraA schreef:
Maar je zei niet zeuren dat ze niet kan rijden want ............................. dus ik bedoel, ookal rijd ze niet net zoals anky :p dan is het toch alsnog niet zo erg. Als ze je paardje maar niet hinderd !

ahzo

ja dat is omdat er al eens foto's stonden vna haar
en iedreen comment had ( ontercht ) Lachen bij deze was dat meteen een verwittiging Knipoog

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 20:53

veraA schreef:

dit paardje is ook niet het makkelijkste