hier is pacha nog es

ik vertrek vrijdag op mijn reiz en dan staat mijn schatje een week stil.
Daarom heb ik een vriendin gevraagd of zij met hem wil rijden die week.
Maar Pacha is soms een beetje ambetant dus ze weet het nog niet ...

hier enkele pics van lore met pacha
de foto's zijn soms nogal wazig en Pacha was niet echt zijn best aan het doen. Hij liep niet geconcentreerd en keek telkens naar de andere paarden in de piste ..
commentaar mag als het zinvol is en vriendelijk aangebracht !
even terzijde : denk nie te rap dat dit meisje niet kan rijden , ze heeft onder andere haar B brevet .

die mensen aan de kant waren heel de tijd aan het tetteren en commentaar aan het geven op de mensen in de piste . Daarbij liepen er nog eens 2 mensen door de piste die privéles gaven zogezegd
ik werd er echt ambetant van en Pacha ook !!!
pacha begint meer conditie te krijgen doordat ik nu elke dag rijdt en gaat al vele beter en vlotter in galop ...
maar ik ben gewend om met hem alleen te rijden , dus hij kon zich echt maar moeilijk concentreren.nog even wat over het paard zodat je makkeljk kan oordelen :
pacha is nog jong en redelijk lui . Omdat hij lui is werkt zijn achterhand niet goed mee en gaat hij op zijn voorhand lopen zodat hij op zijn teugels hangt . Daarom werk ik nu vooral aan tempo en hij begint meer conditie te krijgen. Op de foto's loopt hij niet aan de teugel , maar ik zei het al : eerst tempo ! dan aan de teugel , want als er geen tempo is kan je je paard toch niet nageeflijk krijgen .... voila en nu vriendelijk commentaar graag !