Ramona@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Ramona@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 18:50

Haaiii

ik wou toch wat rijfotos neerzetten van mij en ramona
Hier komen ze,eerst komen de fotos van 16 october 2004 en daarna rijfotos van 24-03-05 Vork als ik het goed heb (in iedergeval van de vorige donderdag)dan kun je kijken of mijn rijhouding verbetert is of juist niet...

Hier de fotos van 16 october 2004
Afbeelding
stappen Haha!

Afbeelding
Draven Haha!

Afbeelding
draven

Afbeelding
galloperen
.......................................................................................................................
Nu de fotos van de vorige donderdag

Afbeelding
beloning...

Afbeelding
teugels op maat nemen Cool

Afbeelding

Afbeelding
draven..

Afbeelding
draven...Een hele donkere foto maar hier draaf ik en als je goed kijkt zie je me wel Knipoog

Afbeelding
en nog een kwijlfoto al zeg ik het zelf van der hoofd Kwijl Kwijl

Wat moet ik nog meer aan mijn houding doen enzo
en wat is er veranderd of achteruit gegaan?
Ben benieuwd daarnaar

ps... De fotos staan niet op volgorde

Tinkebel

Re: Ramona@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:54

In commentaar over je houding geven ben ik niet goed dus ik hou mn mond.
Maar het is wel moeilijk kijken met zo'n dikke jas en een spijkerbroek..en de foto's zijn van veraf das ook irri

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 18:57

veraA schreef:
In commentaar over je houding geven ben ik niet goed dus ik hou mn mond.
Maar het is wel moeilijk kijken met zo'n dikke jas en een spijkerbroek..en de foto's zijn van veraf das ook irri

Ja okeii ik weet het ik moet nog een rijbroek halen enzo..
en de fotografe was niet zo handig met de camera en wist niet hoe ze moest inzoomen Haha!
en ik kon het knopje enso niet meer vinden.. Knipoog

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:58

het spijt me maar je houding is echt niks veranderd Tong uitsteken
je zit te gespannen en met schoenen+spijkerbroek rijden lijkt me niet echt handig en veilig.....

neem iig goed les en meer ontspannen!
en denk om je handen! Knipoog

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 19:05

ik ga met de vorige mee Lachen

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 19:06

steffie4ever schreef:
je zit te gespannen en met schoenen+spijkerbroek rijden lijkt me niet echt handig en veilig.....

Het is de waarheid en daar ben ik blij om Haha!
en zoals ik zeg ik ga nog een rijbroek kopen en de laarzen ook of ik rij met gewone laarzen Knipoog

En waarschijnlijk ga ik ook op les met Ramona als dat mag Haha!

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:00

lovelygirly schreef:
steffie4ever schreef:

Het is de waarheid en daar ben ik blij om Haha!
en zoals ik zeg ik ga nog een rijbroek kopen en de laarzen ook of ik rij met gewone laarzen Knipoog

En waarschijnlijk ga ik ook op les met Ramona als dat mag Haha!

Dat lijkt me een goed idee Ja Want het lijkt me niet echt plezierig dit zo, misschien voor jou wel, lekker even hobbelen Knipoog maar het ziet er allemaal heel gespannen uit en het lijkt of denkt je paard de hele tijd aan rennen rennen rennen, ik zie er niet echt ontspanning in en dat is juist zo belangrijk.
Verder heeft ie echt een kwijlhoofdje hoor Kwijl
Nu nog even wat lekkere spieren kweken en zeker op les gaan Ja
Dan zul je pas echt verbetering zien, een ander ziet namelijk van de kant (iemand met ervaring en kennis) veel beter wat goed en slecht gaat en kan jou vertellen wat er wel en niet moet gebeuren Ja
Succes ermee en ik hoop binnenkort weer eens foto's te zien! *LOL*

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:05

Waarom heb je een cap op? Dat ding is niet eens veilig. Je kan veel beter eerst veilige kleding kopen, voordat je op je pony staat. Dit is niet om af te kraken, maar het lijkt er wel op. Maar het is voor je eigen veiligheid. Vooral omdat je nog geen vaste zit hebt, en dus veel kans hebt om te vallen. Het is ook slim als je les gaat nemen. Maar dat wil je dus al gaan doen! Zonder les ben je nergens. Succes!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:18

Sorry, maar vind je paardje nou niet zo vrolijk tonen. Veel spanning, en er wordt volgens mij al weinig gevraagd. Ze heeft er totaal geen plezier in. Daarbij komt nog dat ik haar slecht eruit vind zien, mager.

Koop eerst maar eens rijkleding, want als je die nu nog niet eens hebt, vraag ik me af wat je al met een paard doet?! Volgens mij ga je eerst rijden en dan pas een paard kopen...

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:47

Hermesdeux schreef:
Sorry, maar vind je paardje nou niet zo vrolijk tonen. Veel spanning, en er wordt volgens mij al weinig gevraagd. Ze heeft er totaal geen plezier in. Daarbij komt nog dat ik haar slecht eruit vind zien, mager.

Koop eerst maar eens rijkleding, want als je die nu nog niet eens hebt, vraag ik me af wat je al met een paard doet?! Volgens mij ga je eerst rijden en dan pas een paard kopen...

1: Het is mijn eigen paard niej ik verzorg der
2: Er word overal aan geregelt en ik heb dat verhaal al 10talle keer gehoort Knipoog
3: Ze is niet echt mager ...Lijkt misschien zo maar misschien hoort het gewoon mij bij der ras...

maar toch bedankt dat je eerlijk doet wat een beetje op afkraken lijkt maar okej Knipoog

ik ben nog niet de perfecte ruiter

en trouwens ik mishandel ofzo haar heus niet hoor..
En waarom sou ik er nu veel van vragen ik heb liever gewoon dat ze vrolijk is en goed word verzorgt..
En ik doe helemaal niks met haar gewoon goed verzorgen en afentoe rijden en ze begint er wel plezier in te krijgen hoor Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:29

lovelygirly schreef:
Hermesdeux schreef:

1: Het is mijn eigen paard niej ik verzorg der
2: Er word overal aan geregelt en ik heb dat verhaal al 10talle keer gehoort Knipoog
3: Ze is niet echt mager ...Lijkt misschien zo maar misschien hoort het gewoon mij bij der ras...

maar toch bedankt dat je eerlijk doet wat een beetje op afkraken lijkt maar okej Knipoog

ik ben nog niet de perfecte ruiter

en trouwens ik mishandel ofzo haar heus niet hoor..
En waarom sou ik er nu veel van vragen ik heb liever gewoon dat ze vrolijk is en goed word verzorgt..
En ik doe helemaal niks met haar gewoon goed verzorgen en afentoe rijden en ze begint er wel plezier in te krijgen hoor Knipoog

Het is inderdaad niet afkrakend bedoeld Knipoog . En ik zeg ook niet dat je haar mishandelt, maar ook al wordt er weinig van haar gevraagd, die spanning is gewoon duidelijk te zien. Het is niet verkeerd om rustig te beginnen naar de ontspanning, maar deze is al gespannen terwijl er alleen rond gereden wordt, dat bedoelde ik ermee.

Begrijp dat je al 10-tallen keren heb gehoord over je rijkleding, maar is ook wel logisch natuurlijk. Maar als ze nu al vrolijker wordt, ben ik wel benieuwd naar nieuwe foto's, in rijkleding Knipoog

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 12:38

Ik denk zeker wel dat er verbetering is!!! Lekker tegen de rest in Haha!

Je zit al een stukje rechter, je benen liggen beter op zijn plaats en vooral je handen zijn een stuk beter gaan staan. Je zet ze nu in ieder geval niet meer vast op het zadel, maar je houdt ze netjes voor je!

Let er wel op dat je een knik in je ellenbogen houdt en dan je ellebogen bij je lichaam houden!

Okey, echt vrolijk kijkt ze niet nee.. en dat er nog veel verbeterd moet worden dat is duidelijk!

maar ga jij maar op les en dan kijken hoe snel je vooruit gaat Knipoog

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 15:28

Bedankt allemaal voor de tips Knipoog
Ga ze zeker gebruiken Haha!