Hier zie je Jessica en Melissa op Twix en Natasja. Twix is scheef gereden vandaar dat ze af en toe wat raar loopt, maar we zijn ermee bezig. Natasja is een 5-jarige haflinger die we zelf beleerd hebben met de nodige downs...

Michelle wilde het ook wel een keer proberen...

Rachel op Puck. Rachel heeft vorige zomer bij mij leren paardrijden. Na wat angstige momenten gaat het nu stukken beter!

En hier hebben we Courtney en Puck even ingebouwd! Tijdens het springen gaat Puck zo hard dat hij weleens langs de hindernis rent om te pesten... maar hij is stiekum wel fan van springen

Stefanie en Patricia, Patricia is inmiddels verkocht aan een meisje wat altijd op haar reed. Ze was te sterk voor de kleinere kinderen.

Kinderpony Ammoret. Veel kinderen hebben op haar leren rijden. Ze is erg zacht in haar mond dus ze hoeven niet veel te werken, en leren zo eerst zitten
.Hier loop ik met Sandra en Ammoret mee. Sandra mag niet paardrijden (intensief) maar ze was er altijd met poetsen, dus werd besloten haar toch maar een rondje "het gevoel" te geven... de nodige tranen en fotos zijn gemaakt door trotse ouders en Sandra

Hier zit Yael op Ammoret

Hier springt mijn maatje Zorra met Daisy. Zorra was een aparte pony, helaas is ze verkocht en waarschijnlijk in Zweden.

Reden van verkoop: haar springtalent en haar karakter waren ongeschikt voor de kinderen... met springen konden ze haar moeilijk houden... het is beter voor zo'n pony met een vaste ruiter.

Nog wat fotos ter afsluiting... dit was van 2 jaar terug trouwens... inmiddels is de helft al weg. De fjord en Zorra zijn verkocht en Boris (uiterst rechts) is ingeslapen.

En nog 1...deze vind ik wel artistiek... en daarom zeg ik altijd...SCHOUDERS RECHT...BORST NAAR VOREN... is ook te zien he?!