Pony's van mijn werk!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Pony's van mijn werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 11:05

Even een kleine foto-impressie van de pony's en de amazones die ik lesgeef.

Hier zie je Jessica en Melissa op Twix en Natasja. Twix is scheef gereden vandaar dat ze af en toe wat raar loopt, maar we zijn ermee bezig. Natasja is een 5-jarige haflinger die we zelf beleerd hebben met de nodige downs...
Afbeelding

Michelle wilde het ook wel een keer proberen...
Afbeelding

Rachel op Puck. Rachel heeft vorige zomer bij mij leren paardrijden. Na wat angstige momenten gaat het nu stukken beter!
Afbeelding

En hier hebben we Courtney en Puck even ingebouwd! Tijdens het springen gaat Puck zo hard dat hij weleens langs de hindernis rent om te pesten... maar hij is stiekum wel fan van springen Clown
Afbeelding

Stefanie en Patricia, Patricia is inmiddels verkocht aan een meisje wat altijd op haar reed. Ze was te sterk voor de kleinere kinderen.
Afbeelding

Kinderpony Ammoret. Veel kinderen hebben op haar leren rijden. Ze is erg zacht in haar mond dus ze hoeven niet veel te werken, en leren zo eerst zitten Knipoog .

Hier loop ik met Sandra en Ammoret mee. Sandra mag niet paardrijden (intensief) maar ze was er altijd met poetsen, dus werd besloten haar toch maar een rondje "het gevoel" te geven... de nodige tranen en fotos zijn gemaakt door trotse ouders en Sandra Bloos
Afbeelding

Hier zit Yael op Ammoret
Afbeelding

Hier springt mijn maatje Zorra met Daisy. Zorra was een aparte pony, helaas is ze verkocht en waarschijnlijk in Zweden.
Afbeelding

Reden van verkoop: haar springtalent en haar karakter waren ongeschikt voor de kinderen... met springen konden ze haar moeilijk houden... het is beter voor zo'n pony met een vaste ruiter.
Afbeelding

Nog wat fotos ter afsluiting... dit was van 2 jaar terug trouwens... inmiddels is de helft al weg. De fjord en Zorra zijn verkocht en Boris (uiterst rechts) is ingeslapen.
Afbeelding

En nog 1...deze vind ik wel artistiek... en daarom zeg ik altijd...SCHOUDERS RECHT...BORST NAAR VOREN... is ook te zien he?! Clown
Afbeelding

RoughRebel

Re: Pony's van mijn werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:17

Hoi,

Leuke foto's!! Nooit last van rondvliegende midgetgolfballetjes? Haha!

Groetjes

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 11:33

RoughRebel schreef:
Hoi,

Leuke foto's!! Nooit last van rondvliegende midgetgolfballetjes? Haha!

Groetjes

Niet van hoog-rondvliegende, maar regelmatig rollen er wel eens balletjes door... ze moeten allemaal van de bak afslaan, dus dat scheelt, maar als ze dan terugrollen dan laten die kleine kinderen ze weleens doorrollen...maar de paarden kijken er niet eens meer na... Haha!

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:53

Wat een leuk clubje om les te geven. En wat een leuke ponys Ja

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:26

Mag ik vragen waar dit is?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 13:53

Milkaatjuh schreef:

Ik heb je gePB-t... Knipoog

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:56

Hermesdeux schreef:
Milkaatjuh schreef:

Ik heb je gePB-t... Knipoog

Wil je mij ook zo'n pb-tje sturen? Ik ben heel benieuwd!

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 14:28

ziet er leuk uit.. de pony's lopen er goed verzorgt bij vind ik. je ziet ook wel eens anders Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 14:37

noortje schreef:
ziet er leuk uit.. de pony's lopen er goed verzorgt bij vind ik. je ziet ook wel eens anders Knipoog

ja ook wel te goed. Als je naar de Haflinger kijkt die is ingeslapen, is die het toonbeeld van "te goed". we hebben nog een andere Fjord, maar die mag niet springen dus die staat niet op de foto, maar die is ook te zwaar... ze krijgen niets bijzonders, maar het gras is van goede kwaliteit Haha!