) en omdat we van de gelegenheid gebruik wilden maken had An haar digi meegenomen.Het eerste halfuurtje had An op Ratina gereden, vooral om haar los te krijgen en mij een paar dingen voor te doen. Je leert volgens mij nog altijd makkelijker door het eens te zien dan het te horen, niet ?
Goed, hierna ben ik op Ratina gekropen, eerst goed gestapt, haar een beetje aanvoelen (heb namelijk nog nooit eerder op haar gereden) en toen begonnen met draven. In het begin ging het wat moeilijk, klein beetje schrikkerig (struiken zijn namelijk héél gevaarlijk :wink: ) maar na een tijdje lukte het al aardig. Ook nog wat gegallopeerd maar vooral veel figuren gereden.
Na het rijden nog lekker lang uitgestapt en Ratina daarna nog lekker verwend, mocht ook wel, nadat je twee van die gekke meiden op je rug hebt gehad
!Nu, de reden waarom ik deze foto's hier zet is, omdat ik graag zou willen weten of ik veel vooruitgang heb ik gemaakt. Er staan hier namelijk ook foto's van september 2004 ( toen was ik pas veranderd van club) en ik schaam me echt diep voor men houding !
Hier de foto's:

M'n houding is echt bagger! (September 2004 ( Clubkampioenschap))

ps: (September 2004) 
mijn handen
ps: (September 2004) 
(Maart 2005)

Drafje, wat ik daar aan het doen ben met m'n handen
?(Maart 2005)
De foto waar ik het meest trots op ben
(Maart 2005)Zo dat waren ze, geef maar commentaar zoveel je wil, ik kan er alleen maar van leren