Edwine onder het zadel met mij ...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Edwine onder het zadel met mij ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 19:51

Oke ik ga me niet verontschuldigen, geen excuses zoeken, geen argumenten... ik rij gewoon belabberd dressuur ! Haha!

Enige dingen die ik even wil noemen is dat zowel Edwine als ik de laatste tijd weinig hebben gereden, vooral Tinet heeft gereden en daardoor zit Edwine rechts nogal vast. Het is een zwaar gebouwde pony met een korte nek dus de dressuur moet bij haar echt gereden worden, ze doet zelf niks. En vandaag ben ik er dus weer achter gekomen waarom ik ookal weer een hekel heb aan dressuur: Ik kan het niet, en helemaal niet met een pony zoals Edwine

Beugels zitten wat kort, had geen zin ze weer langer te maken voor die paar minuten dat ik reed, na mij ging Tinet er weer op.
Geld heb ik helaas niet gevonden, had inmiddels toch ook wel moeten weten dat er geen geldkist was leeggestrooid in het land Knipoog ( of zou het door het afknellende kleine capje van Tinet komen ? :cheese: Haha! Was mn eigen vergeten )

Tsja... knudde met een rietje
Afbeelding

Eerst maar eens lang en laag proberen de ontspaning te zoeken
Afbeelding

Afbeelding

Moet er nog iemand zn jas ophangen ? Dat kan dan aan mijn tenen Haha!
Afbeelding

Iets meer oprichting vragen ( waardoor Edwine meteen in protest gaat )
Afbeelding

Achja, waar Edje en ik veel beter in zijn is dit
Afbeelding

Lekker buitenrijden ( wat doe ik daar met mn benen ? Zoek ik de rempedalen ofzo ? )
Afbeelding

Daarna mocht Tinet en die is de rest van het dorp doorgekacheld
Afbeelding

Kikka

Re: Edwine onder het zadel met mij ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:24

Het ziet er iig een stuk beter uit dan mijn gehobbel Clown

Leuke poonie Lachen

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 23:22

Haaa Sanex hoe herkenbaar je rijstijl Haha! Had precies dezelfde excuses als jij toen ik mijn foto's plaatste. Ben ook niet in de wieg gelegd voor het dressuur, laat mij ook maar lekker buiten in de natuur rond kachelen. En je hebt er lol in, dus geen excuses. Ik vindt deze foto's leuk, maar tis wel even wennen hoor zo zonder Bas erbij Clown
B.t.w. hoe is het met Bas?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 11:29

Met Bas gaat het super, het is een heerlijke echte shet geworden, met zn echte shetstreken ( lees : Tussen de draden doorkruipen ongeacht de stroomsterkte, plotseling stilstaan en omdraaien terwijl ik hem juist de wei in wil doen, veulen pesten, Hester pesten, denken dat hij de hengst van de kudde is etc etc )

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:44

Haha! Mooi zo, ben zeer tevreden over zijn vorderingen }>

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 19:39

Nieuwste foto's van Bas al gezien dan ? ( met Hester op een 1paardstrailer en met pompoenen in zn manen ) staan wel ergens hier op itp