Ze weet dat hij in de uitgestrekte draf nog wat ronder moet blijven, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Staat goed. Rij je altijd binnen? De uitgestrekte draf lijkt mij ook wel moeilijk bij een fjord.
Ze zijn vaak iets minder ruim, en dan is het wel een eind...
kan natuurlijk ook momentopname zijn
trisca schreef:mooi setjeStaat goed. Rij je altijd binnen? De uitgestrekte draf lijkt mij ook wel moeilijk bij een fjord.
Ze zijn vaak iets minder ruim, en dan is het wel een eind...
Maar met trainen kom je een eind

Tyrza schreef:
In de tussentijd is Charmayne behoorlijk gegroeit, maar omdat Rijan lekker veel massa heeft, kan ze er nog een hele lange tijd plezier van hebben.
trisca schreef:en als we een uitgestrekte draf moesten laten zien op de diagonaal in een 20x60 bak (doorzitten dus) moest ik een uur van te voren niks meer eten of drinken![]()
trisca schreef:mooi setjeStaat goed. Rij je altijd binnen? De uitgestrekte draf lijkt mij ook wel moeilijk bij een fjord.
Ik heb een Haflinger x Welsh gereden en als we een uitgestrekte draf moesten laten zien op de diagonaal in een 20x60 bak (doorzitten dus) moest ik een uur van te voren niks meer eten of drinkenZe zijn vaak iets minder ruim, en dan is het wel een eind...
Maar met trainen kom je een eind
mijn welsh strekt heel erg mooi en makkelijk
en hij hobbelt niet, integendeel hij word lekker ruim in zijn strekken