Nou vandaag was de dag van mijn 1e officiele wedstrijd met mijn knappe anda.
Vanmorgen vroeg opgestaan en lekker richting stal en nog even lekker gepoetst, daarna kwam mams met de trailer en richting ridderkerk gegaan.
Het losrijden was netjes, hij was superbraaf, alleen het losrijden was buiten en moest binnen starten.
Eenmaal binnen oeeeej wat was die kantine eng ... , straks valt het aan, kreeg hem er niet mooi langs en dat was jammer.
Ik had 146 en 147 p daardoor omdat bij elke oefening ik de hoek afsneed, maar ja aan het einde van proef 2 toch erlangs, jippie !!
Maar dit was ze 1e wedstrijd voor mijn kleutertje ( bijna 4 jr) dus was al trots dat hij het zo braaf deed, ook vanwege zijn achtergrond.
Nou hier de foto's van het losrijden
Rechtop zitten , rechtop zitten, pfff roep het 100 x tegen mezelf maar zodra ik in concetratie ben leun ik weer iets voorover maar ben hard bezig om het drastisch te veranderen.
En na de proefjes hem toch een dikke kus gegeven want voor zijn leeftijd was hij toch wel heeeel braaf.
En daarna thuis nog even los met zijn grote vriend.
Vond het jammer dat het niet helemaal ging zoals ik gehoopt had maar ben toch wel trots op mijn mannetje
groetjes
franny

Het komt vanzelf allemaal weer goed
, je kan niet alles in één keer.
.