Fotos met het rijden!Kunnen jullie helpen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Fotos met het rijden!Kunnen jullie helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 12:04

Haai

Ik heb donderdag rijfotos laten maken helaas had diegene er maar heel weinig gemaakt dus veel rijfotos heb ik niet
Hier komen de rijfotos :

Afbeelding
Een beetje een donkere foto maar als je goed kijkt zie je mij op ramona

Afbeelding

Afbeelding
beetje rare foto maar volgens mij ben ik hier de teugels op maat aan het pakken

Afbeelding

Afbeelding
hier wou ik der volgens mij belonen ofzo Verward

Dit waren de fotos Knipoog

Tips enzo zijn welkom
Heel erg zelfs Knipoog

Glossi

Re: Fotos met het rijden!Kunnen jullie helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:12

Probeer je meer te ontspannen en je handen laag houden.
Armen niet zo stijf naar voren beetje een knik erin houden.
Mjah verder kan ik niet zoveel zeggen van de foto's. Mjah foto's met rijden kunnen jullie me helpen? Ik zou zeggen ga lessen nemen Knipoog
Wat voor ras is het? Dit lijkt wel tölt of ligt dat aan mij Verward

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Glossi op 28-03-05 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:13

inprincipe zie ik niet zo veel verkeerds, je trekt haar niet in de mond ofzo. maar aan de anderen kant zie je ook niet veel ontspanning.
mag ik vragen of je les heb, en les hebt met ramona?
dat zou jullie twee aardig op weg helpen, want jullie zijn een leuke combinatie Knipoog

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 12:16

mariz schreef:
inprincipe zie ik niet zo veel verkeerds, je trekt haar niet in de mond ofzo. maar aan de anderen kant zie je ook niet veel ontspanning.
mag ik vragen of je les heb, en les hebt met ramona?
dat zou jullie twee aardig op weg helpen, want jullie zijn een leuke combinatie Knipoog

EUhm ik heb geen les ..en ook niet met Ramona maar ik ga het met die man overleggen en dan ga ik waarschijnlijk lessen met haar Knipoog

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 12:17

Glossi schreef:
Probeer je meer te ontspannen en je handen laag houden.
Armen niet zo stijf naar voren beetje een knik erin houden.
Mjah verder kan ik niet zoveel zeggen van de foto's. Mjah foto's met rijden kunnen jullie me helpen? Ik zou zeggen ga lessen nemen Knipoog
Wat voor ras is het? Dit lijkt wel tölt of ligt dat aan mij Verward

Afbeelding

Ze is een zweedswarmbloed Knipoog

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:34

heeft ze nou een valse knik net voor de schoft? Omdat ik haar bij alle foto's ook met een onderhals zie lopen. Kan aan mij liggen, misschien is het ook het ras. Ziet er wel leuk uit!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:38

Hey,

ik zal elke foto (behalve de eerste want die kon ik niet goed zien) van commentaar voorzien.

Foto 1: Kon ik niet goed zien, geen commentaar dus

Foto 2: Je ellebogen staan te ver naar voren, je hebt je armen als het ware recht. Probeer je ellebogen wat dichter tegen je lichaam te houden en je handen rechtop. Houd je knieen tegen het zadel, maar blijf ontspannen. Duw als het ware je knieen tegen de kniewrongen.

Foto 3: Als je dan echt de teugels op maat aan het maken bent, zorg dan dat je niet in de knoop raakt met je teugels. Houd je handen op dezelfde hoogte als wanneer je gewoon aan het rijden bent. Zo trek je het paard wel in de mond. Al lijkt het niet, je paard ergert zich er aan, en weet niet wat hij met zijn hoofd moet. Als je je handen gewoon houd, blijft het hoofd van je paard ook op dezelfde hoogte. Je knieen weer tegen het zadel drukken, en je hakken als het ware naar buiten duwen. Je tenen naar voren.

Foto 4: Je handen staan weer te ver naar voren. Houd je ellebogen tegen je lichaam. Je kuiten iets (een paar cm) naar achteren. Het lijkt of ze iets naar voren staan.

Foto 5: Je hangt naar voren met belonen, als je paard dan op hol slaat val je er geheid af!!! Je drukt je hakken in de flanken van het paard. Daar verstaat het paard geen fiets van! Je moet gewoon je benen ontspannen af laten hangen. Je paard moet nu naar voren en tegelijk wordt hij beloond, dat is gewoon een hele rare ervaring.

Verder kan ik over het paard weinig zeggen, daarvoor zou ik een filmpje moeten zien. Een foto is maar een momentopname. Ik zou eerst aan je houding werken en dan aan het paard. Je houding is namelijk heel belangrijk!!! Als je dat voor mekaar hebt, moet je verder werken aan je paard. Ik weet niet hoe het zadel is, maar het ziet er oud uit, en aan je knieen gezien heeft het maar weinig wrong. Dus misschien ff bedelen bij de eigenaar Knipoog Tong uitsteken
Ik hoop dat ik gauw weer foto's te zien krijg! Het paard is echt supermooi Kwijl
En les nemen, misschien ook een goed plan. Je moet mijn commentaar niet te negatief opvatten, want ik weet zeker dat het wel goed gaat komen. *o/*

Groetjes Janine

loes14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:41

ik vind je paard echt heel erg dun , het kan aan de foto`s liggen maar ik vind der echt dun..
Ach gut

suppiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:43

loes14 schreef:
ik vind je paard echt heel erg dun , het kan aan de foto`s liggen maar ik vind der echt dun..
Ach gut

Ik vind het paardje er ook een beetje dun er uitzien

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:56

suppiej schreef:
loes14 schreef:
Ach gut

Ik vind het paardje er ook een beetje dun er uitzien

Mis is het de bouw van het paardje Verward

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:29

@love_sophie:

Citaat:
Foto 5: Je hangt naar voren met belonen, als je paard dan op hol slaat val je er geheid af!!! Je drukt je hakken in de flanken van het paard. Daar verstaat het paard geen fiets van! Je moet gewoon je benen ontspannen af laten hangen. Je paard moet nu naar voren en tegelijk wordt hij beloond, dat is gewoon een hele rare ervaring.
Afbeelding
Wat banketstaaf je nou, ze zit hier helemaal niet met haar benen in de flanken van het paard.
Citaat:
Als je dan echt de teugels op maat aan het maken bent, zorg dan dat je niet in de knoop raakt met je teugels. Houd je handen op dezelfde hoogte als wanneer je gewoon aan het rijden bent. Zo trek je het paard wel in de mond. Al lijkt het niet, je paard ergert zich er aan, en weet niet wat hij met zijn hoofd moet.
Yeah right Rolleyes
Oftewel, geef geen commentaar als je er zelf geen reet van snapt.
@TS:
Ga zelf wat meer ontspannender zitten. Je paard loopt erg stijf, d.m.v volte's, overgangen enzz kun je je paard wat soepeler krijgen. Af en toe mag je je hak wat meer uitdrukken.
En ik denk dat het erg verstandig is om les te nemen!