rabbi, kirsten, jetske en shadow en ikke op de achtergrond
zo dat was het, commentaar op onze houding mag, ik weet wel dat ik met pianohandjes rijd, maar daar hou ik van
ook zitten mijn voeten soms te veel door de beugel geloof ik
xxx
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Frannie schreef:ja het arabiertje is iets te mager...
dit komt omdat ze bij de vorige eigenaar nogal ondervoedt werd (geen gras, maar paddock, geen krachtvoer etc...
daarom ben ik zowat het zwaarste gewicht dat erop mag rijden.
maar ze is volop aan het bijkomen
...ze is gewoon oranje...weet je toevallig de bloedlijnen??? 

marahorse schreef:ik zal is zeggen waaormd ie arabier mager is, omdat ze ngo maar 2 Jaar is!! ik ken di eplek de shet van mijn vriendin staat daar ook een zwartje kweet nou niet of het die van op de foto is maar bon. alle paard daar zijn nog maar 1 jaa rof 2 en er word al mee gereden doro kinderen die er geen verstand van hebben ik krijg er de kriebels van!!
er was is ene opendeur (het is een ezelfokkerij) en er was een paard door de draad gelopen geen kat die er naar keek!! het paardje bloeide ook.
. Nouja zelf weten. Dat shetje is lief
. marahorse schreef:nope geen fout, alle ponytjes daar voor verkoop zo oiud en al beleerd. m'n vriendin haa rpony staat er en mocht die paarden africhten, ik kwam op een dag is mee kijken. ik heb er gezegd wil je meteen van dat paard komen (de pony waarop ze reed was 1,5 jaar) zij wist het niet , ze nam aan dat ze 3 waren.

Miss_Blimm schreef:Jah het ziet er nogal 'onpro' uit.. als dat een woord is maar het wordt wel gesnapt denk ik
haar zit en eigenlijk het hele geheel..
r00z schreef:Leuke paardjes! Bokt leest een beetje onduidelijk nu mar staat er nou dat t arabiertje (waternietechtoplijkt) 2 jaar is?!. Nouja zelf weten. Dat shetje is lief
![]()
.

gooi m nog lekker een jaar op weide áls hij dan al drie is, je ziet toch dat dit dier nog niet klaar is om gereden te worden?
niet alle paarden zijn op 3 jaar rijp om gereden te worden hoor
das gewoon een of andere leeftijd die wij mensen in ons hoofd hebben.