Vido (anda) @work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Popkjen

Vido (anda) @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 16:20

Ik wil jullie even wat fotootjes tonen van mijn tweede liefde, Gerben (mijn eigen friesje) blijft natuurlijk mijn nummer 1 Haha! Maar dit is een andalusische hengst die ik ongeveer een jaartje gereden heb omdat de eigenaar er zelf niet op kon rijden... Ondertussen is hij spijtig genoeg verkocht en wat nog spijtiger is, ik weet niet aan wie (handelaar in wallonie maar dan??) Zijn roepnaam is Vido (volledige naam Atrovido of zoiets, ik heb de naam nooit geschreven gezien) en hij was ongeveer 15 jaar denk ik. De eigenaar had hem gekocht in Spanje en hij was dus best wel goed aangereden maar spijtig genoeg veel te weinig gereden sinds hij in Belgie was. Ik vond het echt een zalig paardje om te rijden. Hij had wel enorm last van zomereczeem en dat maakte hem soms vervelend in de omgang (doordat hij zoveel jeuk had en constant overal wou schuren, had enorm medelijden met hem)

Eerst wat foto's van vorige winter:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog enkele van in de zomer, 1 van de laatste keren dat ik hem gereden heb Boos! :
Afbeelding

Slechte zit maar Vido staat er wel stoer op én met vlecht:
Afbeelding

Zo, hoop dat jullie de foto's beetje leuk vinden, ze zijn wel niet meer zo recent maar wou ze jullie toch graag nog eens tonen!!

Roosje_

Re: Vido (anda) @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:38

mooi paardje! Vingers aflikken

ziet er netjes uit Haha!

Die NEK Party!!

linny2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:42

aah jammer dat hij verkocht is! Leuk paardje, ziet er goed uit! Clown

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:27

OOOooooo ne Invierno, nog foto's !

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 18:25

Spijtig dat je niet weet naar waar hij is verkocht. Jullie vormden wel een mooie combinatie.

nikki16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:11

echt erg dat je niet weet waar hij is. maar het is wel een vet mooie andalusier, ik ben echt hellemaal gek van andalusiers. Ze zijn ook zo herkenbaar met hun mooi gebogen hals. Vooral die kleur van die hengst is erg mooi Pling

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:46

wow mooi paard joh die tweede foto van onder is echt betoverend Haha! Knipoog nee serieus die is echt heel mooi, en ze is dus een andalusier of hij?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:54

Leuk paard!
Jammer dat je niet weet waar hij naarto verkocht is.
Jullie waren idd een leuke combi.

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 20:39

El_vis schreef:
nee serieus die is echt heel mooi, en ze is dus een andalusier of hij?

HIJ is inderdaad een andalusier Knipoog

cinv schreef:
OOOooooo ne Invierno, nog foto's !

Hehe ik vind het een heel erg mooi compliment dat je vido vergelijkt met jouw invierno... Op de foto's valt het niet zo erg op maar vido had wel mooiere momenten gekent, zijn bespiering van de achterhand was echt helemaal verdwenen en zijn manen waren ook erg ingekort, ook had hij op sommige plaatsen wonden van het schuren door zijn zomereczeem... Spijtig dat ik hem maar 1 of 2 keer in de week kon verzorgen en rijden maar toch heeft hij op die tijd veel bijgeleerd, laatste keer dat ik hem gereden heb liep hij echt geweldig (hij heeft mij dus wel een hele mooie laatste herinnering aan hem gegeven) Tja het was echt een zalig paardje om te rijden en ondanks het feit dat zijn verzorging wat verwaarloost, schuilde er volgens mij wel een mooi hengstje in hem Pling Aja cinv, ik wil je best nog wat foto's tonen maar recente foto's zullen het jammer genoeg niet zijn Verdrietig

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 22:31

Geen probleem doe maar hoor !

En Weet je dat als ik Vierno kocht , hij er ook niet uitzag?....echt een heel ander paard en geloof het of niet, hij schuurt ook hij had geen manen als ik hem kocht..;de helf was weg geschuurd...triest erg Verdrietig