Maar ik doe wel me best om het te verbeteren...Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden... van Josje (mijn paard)
Groetjes Roos
Galop
Middendraf... ging niet zo goed
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar ik doe wel me best om het te verbeteren...
mariz schreef:jammer dat de foto''s niet zo scherp zijn.
maar vind het een leuk paard hoor, veel succes nog met hem
:D:D ja dat is wel jammer idd maar dat komt omdat ik niet zo'n goede camera heb maar k ben nog blij dat je wat kan zien haha... ze is een merrie maar dat geeft niet haha 
Stennisje schreef:Het ziet er leuk en vriendelijk uit.
Ik zou alleen m'n zadel wat verder naar achteren leggen.
ik ga de volgende keer er ff beter op letten...
BrittKitt schreef:ik zou ook je teugels wat korter nemen want je zit met je handen op je zadel en nog zijn je teugels te lang
leuk paard!

Milkaatjuh schreef:Lekker zware bak
Voorzichtig mee zijn, wij hebben ook zo'n zware bak en je paard kan een peesproblemen mee krijgen. Mijn haflinger heeft zelfs een licht hanentredje erdoor gekregen.
nou dan ga ik maar niet meer buitenrijden
grrr... het is trouwens wel beter geworden eerst was het nog zwaarder, maar binnen is het zo hard... hoe is dat voor je paard? bedank voor de tip.. hoe is het nu met je pony?
En een harde bodem is niks mis mee hoor
Zolang die maar veerd. Milkaatjuh schreef:Een hanentred is op zich niet erg hoor, maar peesproblemen kunnen wel erg worden.En een harde bodem is niks mis mee hoor
Zolang die maar veerd.