Eerste keer rijden op nieuw paard

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Eerste keer rijden op nieuw paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:22

Al weer een beetje oude foto's, want ze zijn van eind februari. Sinds 25 februari lease ik Nobi. Ik lease hem dus pas sinds een maand. Hij is officieel van mijn instructrice, maar zij heeft een nieuwe topper aangekocht en omdat Nobi enigszins last heeft van kissing spines (minimaal hoor), kan hij het hele hoge werk niet meer aan. Ik kan dat ook (nog) niet, dus kan ik voorlopig verder leren en trainen met Noob.
dit is de eerste keer dat ik hem rij en ik moet zeggen, het viel niet tegen! Ik weet dat hij soms erg diep loopt, maar dat moet van de fysio om zijn rug los te houden. Momenteel ben ik nog bezig met de basis, dus ik richt hem nog niet op.

Afbeelding
Les van mijn instructrice. Inbuigen aan de linkerkant.

Afbeelding

Afbeelding
grote concentratie!

Afbeelding
Meneer wilde gaan steigeren. Vandaar de waslijntjes en mijn houding die (nog meer) naar voren is.

Afbeelding

Afbeelding
Beetje uit een foute hoek genomen. Ik lijk hier heel groot op Nobi, maar dat is in het echie niet het geval. Noob is namelijk 1.71, terwijl ik 1.74 ben.

Afbeelding
Haha!

Commentaar is natuurlijk van harte welkom, maar hou het een beetje positief alsjeblieft; het was pas de eerste keer!

MsMarit

Re: Eerste keer rijden op nieuw paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:25

Ik vind het er echt leuk uitzien.... gaat helemaal goed komen denk ik zo....

Veel plezier met hem

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:25

hey mooi paard hoor! loopt goed, probeer alleen wel je handen bij elkaar te houden!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 12:37

Leuk paardje! Heb niet zo veel aan te merken, omdat het voor de 1ste keer was!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 12:45

Mijn handen bij elkaar houden is zoooo moeilijk! Ik laat ook altijd stiekem de teugels vieren. Bijzonder irritant is dat, want steeds wisselende teugellengte en daardoor ook teugeldruk, werkt natuurlijk niet! Bloos
Sinds deze week heb ik dan maar springteugels met rubber en stoppertjes eraan gehangen en dat gaat beter!