Noble in training

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hercules_

Noble in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 20:21

Noble is een heel lief paard die ik tweemaal in de week mag bijrijden. Hij heeft de eigenschap om erg te hangen en kan hierin erg sterk zijn. In de lessen hebben we de aandacht op schakelen en voorwaarts aan het been houden. Jullie mogen opmerkingen maken over mijn houding en dergelijke en tips zijn vooral welkom.

Let niet op de stijgbeugels,....want als enduranceruiter zoek je vaak de makkelijke weg hahahaha..... Haha! Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo zag Noble er uit na het rijden hahahaha.......

patsur

Re: Noble in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 20:30

leuk paard! je rijd netjes.. houd alleen je handen wel bij elkaar en kijk naar voren ..

Hercules_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 20:39

Dank je wel voor de tip.......en vooral binnenbeen en buitenteugel met deze jongen hahhaha Bloos Haha!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:44

wat een leuk en intelligent koppie heeft ie Cool
ziet er netjes uit Knipoog
rij jij endurance met hem ?
of met een ander paard?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:53

Een roodschimmel? Wat leuk Haha!
Je mag je hakken wel iets meer uitdrukken, dan komen je beenhulpen beter door doordat je kuitspieren dan hard zijn Knipoog Verder zit het er leuk uit, vooral dat haar op de 1e foto Clown

Hercules_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 23:06

Hahaha, inderdaad,...het haar fladdert alle kanten op, van zowel mij als Noble Knipoog .

Nee, ik rij geen endurance met hem. Ik heb endurance gereden met mijn eigen paarden tot juli vorig jaar. Ik heb toen mijn relatie beeindigd en moest helaas de paarden een nieuw huisje geven. Maar nu heb ik weer wat te doen,....en dan kies ik die lekkere makkelijke stijgbeugels haha, erg he?