Het ging in de ring slechter als vorige keer, maar het losrijden ging wel super in tegenstelling tot vorige keer!! 
En veel mooie foto's! Op de foto's ziet het er een stuk minder erg uit dan dat het eigenlijk was..
Zo gauw hij de ring in gaat issie niet vooruit te branden en luistert totaaal niet meer naar de hulpen. Spanning is het niet, ik denk zelf afleiding (hoe minder publiek, hoe beter hij het doet, of het nou wel of geen wedstrijd is. de binnen dressuur wedstrijden met kantine en juryhokje boven z'n snufferd loopt ie wel fijn omdat ie dan alleen de voorlezer ziet en dus op mij kan concentreren ipv. aaaal die mensen die wellicht eten voor hem hebben
)Ik weet dat ik soms mijn handen niet ver genoeg naar voren heb, en dat ik op de sprong meer in mijn beugels moet gaan staan ipv voeten naar achter.
De teugels kwam vooral omdat ik probeerde meneer beter aan de hulpen te krijgen, en als ik me concentreer op van alles dan denk ik aan andere dingen wat minder goed... Bovendien vond ik het lastig in te schatten wanneer ie sprong (nu, of een tiende galopsprong later). Afijn, ik weet dat mijn houding niet geweldig is, maar ondanks dat had ik toch 46 stijlpunten. (vraag me niet hoe
)Hier de foto's, met dank aan mijn vader:

Groeten.

Hindernis 1.

Hindernis 2.

Hindernis 4.

Een allercharmante foto van hindernis 7.
(volgens mij dacht ie dat het een echte muur was, want dit was de enige sprong dat ie normaal sprong.
)
Hindernis 8.

En hindernis 9, alweer zo'n charmante foto.

Toen de barrage (deze was ingesloten & voor iedereen, ondanks dat Röskur dwars door 2 hindernissen was gebanjerd reden we deze dus toch.
)
Hindernis 1.

Hindernis 2.

Yeeha.
(wel leuk galopmoment vind ik)
Nu had ie door dat de muur van hindernis 7 tóch nep was en dat ie dus z'n beentjes er toch niet op kon breken.
(en ach, als je je benen er niet op kan breken, waarom je best doen ipv. naar alle mensen met hun potentiele eten voor jou kijken?
)
Alweer zo'n charmante foto van hindernis 9.

Heey, waar blijft al dat eten nou van die lieve mensen aan de zijkant??

En mijn hoofd...

Ondanks het enigszins teleurstellende resultaat (hij kan namelijk best foutloos lopen, maar hij let gewoon niet goed op, de twee die die eraf gooide sprong hij gewoon niet hoog genoeg.
) was het wel een leuke dag en aangezien het losrijden wel goed ging ben ik toch trots op m'n knol...
Hopelijk leert hij ooit nog eens op mij concentreren als er veel mensen langs de kant staan.

), dan steken mijn knieën al ietsje voor mijn knie-wrongen uit.... Want mijn IJsco-zadel is dressuurmaat van voor.