Ik ben zelf ook totaal geen dressuurcrack dus je mag gerust tips geven, die neem ik graag aan. Sommige dingen van mn houding weet ik wel, die vermeld ik er dan ook wel bij.
Ik ben vooral blij dat het zo goed gaat met dr, dat ze zo dr best voor me doet. Ik rijd zeer gevarieerd en ze blijft er zin in houden
Bekijk de fotoos maar en geef maar advies!
Dit was voor we begonnen, welke is beter? (welke hoofdhouding van dr)
of
in de bak aangekomen
Hier ging ze net in draf
Galop, ze vind dit in de bak nog heel moeilijk om erin te blijven omdat de bak zowat "klein" is. (zij is gewoon groot en moet nog leren compacter te gaan lopen, minder uitgestrekt, wendingen maken )Maar dat komt allemaal goed.
Ik moest haar echt erin houden vandaar dat mijn been/voet er zo tegenaan geplakt is
Actieeee
Waar is mijn hoofd??
Volte
Dit is in de springwei, hier heeft ze alweer meer ruimte (en galopeert ze ook beter en makkelijker)
Deze vind ik zelf heel mooi
Belonen...
"Knap hoor!!!"En klaar met werken...ZUCHT
En het veulen in een vrolijke bui.
Ik vind het geruite dekje zooo leuk !!!! En mijn nieuwe neusriem en frontriem (waar je niet zoveel van ziet
)Adviesjes zijn welkom.
Onthoud wel dat ik al een paar jaar geen les meer heb gehad (vandaar dat het advies welkom is haha) en dat ik zoizo weinig met dressuur heb en dat ze 3 jaar is en net is ingereden.

Oja ik weet dat de teugels vaak iets te lang zijn, maar dat is expres want ik probeer dr eerst relaxt na te geven. Zodat ze ontspannen is en relaxt blijft lopen en de ruimte heeft. Ik moet eerlijk zeggen , ze heeft weinig nodig en blijft ook zo lopen . Vandaar dat ik liever zo rijd. Ik hoef toch niet op wedstrijd dus...
Ik hoop dat jullie ze mooi vonden.