Vandaag was het bij ons op de manege onderlinge wedstrijd en ik had me ingeschreven op mijn lievelingspony Jessie.
Om 12 uur ging ik samen met mijn beste vriendin die me met vanalles zou helpen naar de manege.
Eerst Jessie even poetsen, wassen en invlechten en toen nog even kijken naar andere deelnemers.
Om kwart over 3 ging ik me omkleden en opzadelen en toen inrijden.
Om iets over 4 moest ik m'n proef rijden.
Nu moeten jullie weten dat Jessie de laatste tijd in de les vre-se-lijk is! Ze wil niet lopen, loopt constant te bokken enz.
Ik had dan ook helemaal geen hoop dat onze wedstrijd goed zou gaan. Met inrijden liep ze ookal te kloten dus ik zag het niet echt zitten.
Maar toen we eenmaal in de bak waren liep ze echt super! Heel erg braaf was ze en ze deed heel erg haar best!
Alleen met galop ging ze een beetje hard maja. Ik was echt super trots op haar!
Naja uiteindelijk zijn we 2e geworden, iets wat ik dus helemaal niet verwacht had. Iedereen vond het heel knap dat ik op zo'n eigenwijze pony het zó goed had gedaan

Ik ben dus hardstikke trots op Jessie!
Naja, genoeg gepraat, hier komen een paar foto's van vandaag. Ik heb alleen foto's van het inrijden omdat het in de bak te donker was.

Van te voren met poetsen, hier hadden we net haar manen ingevlochten
M'n halster is alleen een beetje groot voor dr 

Eventjes een drafje.. Oeh die voeten, echt erg
daar moet ik vervolgens egt op gaan letten want ik betrap mezelf er wel vaker op.
Ondanks dat ze met inrijden zo vervelend was kon ze toch nog eventjes een beetje mooi staan

Uuh jah, beetje vage foto.. Hier wou ze niet in draf ofzo..

Uuh jah denk mijn hoofd & m'n voeten maar even weg en kijk naar het lieve hoofdje van Jessie

Dat was het weer, ik heb nog wel meer foto's maar die zijn helaas helemaal mislukt..
Groetjes, Nathalie.