Mara schreef:Ze is wel verbeterd, alleen zelf vind ik dat je nog meer aan je houding moet gaan werken en dat ze tog wat minder op de voorhand loopt, want dat loopt ze egt. Het spijt me dat ik nu tegen je in ga, van dat je juist probeert dr laag te laten lopen, maar op de fotows kun je cker zien dat als ze laag loopt (zoals jij bedoelt) dat ze op de voorhand loopt en dat ook de spier, die vanaf de oren, door de hals en rug naar haar kont gaat totaan de staatwortel, niet altijd wordt gebruikt, dus dat ze ook niet over de rug is.
Maarja zo zie ik het...
Bedankt dat jullie allemaal commentaar geven, het klopt idd dat tarah soms op de voorhand loopt, maar tarah is heel precies en doet t in de les altijd wel, snap dr niks van!!!! En niemand op les heeft ooit tegen mij gezegd dat tarah op dr voorhand loopt, maar heb vandaag naar jullie geluisterd en haar iets laag ingereden en toen vervolgens iets omhoog gewerkt en raad eens het werkte, als ik nu overgangen met haar rijdt dan voel ik dat ie achter inzet, en de 2 volwassen vrouwen die bij mij in de bak rijden (beide ook wedstrijdrijders) zeiden dat ie oprichting begon te vertonen en dat zn nekspier er lkkr uitbegon te komen. Ze liep super, bedankt voor jullie commentaar, maar het is een moeilijk paard en ik ben met alles heel voorzichtig want ze reageerd overal heel erg overdreven op dus iets aanpassen gaat soms een btje geforcerd. Zal wel weer eens fotos plaatsen als ie met btje oprichting loopt oke!!!!!!!
KUS, bedankt voor het commentaar, cker aan mn houding zal ik gaan werken, het paard is net 5 en heeft een moeilijke start gehad, hij doet het pas echt goed sinds 2,5 maanden en ik vind dat ie goed loopt voor zon bloederig en schrikkerig paard!!!
THNX ik heb er vast een heleboel aan maar meer is altijd welkom