Ik @ work op Alma

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Forestmeisje

Ik @ work op Alma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 15:40

Okeej, mijn houding is niet helemaal goed. In de galop al helemaal niet, me voeten schieten telkens in de beugels, en mijn beugels zijn iets te kort.. Maar dit is de 3e x in een maand of 4 dat ik weer rijd, dus moet er weer inkomen..

Afbeelding
Eerst maar even stappen

Afbeelding
Nog meer stappen

Afbeelding
En toen deed alma hinneken naar de andere haffies..

Afbeelding
Even draven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En een galopje

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is welkom, maar wel beetje lief he. Moet weer een beetje inkomen, me zit is al verbeterd ik zat eerst heel erg naar voren en me handen heel hoog..

Ilsiie

Re: Ik @ work op Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 15:45

op zich vind ik je zit nog best meevallen howr! en ik vind het zeker netjes voor een 1e keer in 4 maanden ong Knipoog leuke pony! succes hoowr!

maar, misschien volgende keer dan idd je beugels een gaatje langer doen, handen ietsie verder naar achter (zodat de teugels wat vieren) dus dat je handen boven de schoft zijn. er moet een appeltje tussen passen zegt mijn instructrice altijd. Dan komt er ook meer een knik in je armen, waardoor je je handen beter kunt meebewegen met de beweging van je pony. Ook kun je misschien je voeten richting de neus van je pony richten, dat ze naar voren gaan zegmaar (heb ik zelf ook weleens moeite mee) en jezelf lang maken. voor de rest netjes hoor, je zit goed rechtop!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs, Ilse

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 15:47

Ziet er best goed uit hoor! Leuke pony die Alma, bijna net zo leuk als Indy hè! Tong uitsteken

Ik zou wel letten op je armen, je strekt ze te veel, er mag een knikje in zitten hoor. Lachen Ook hangen je schouders veel naar voren waardoor je niet recht zit. Wat je beugels betreft; op zich zijn ze niet veel te kort, maar als je je hakken meer uitdrukt kunnen je voeten ook minder snel naar voren schieten. En tenen naar binnen. Lachen

Maar het valt allemaal best mee hoor, je rijdt leuk en het is een leuke Haf! Knipoog

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 15:53

Haha bedankt, hier heb ik wat aan. Ik laat idd me armen wat gestrekt whaha kweet niet hoe het komt, heb het zo geleerd. Maar dat ga ik dus afleren..
Langmaken probeer ik, is nogal moeilijk als je ook op moet letten op alma omdat die er altijd vandoor wil schieten als ik wat aan de zit doe haha..
En de beugels moeten eigenlijk wat langer, maar dat zit voor geen meter, maandag toch eens proberen.. Hakken naar beneden ja, en de tenen naar de neus, moeilijk Tong uitsteken

Me schouders ja, die staan zo.. Boos! K heb naar voor gevallen schouders.. Heel stom.. Niks aan te doen.. Maar misschien lukt het om ze een beetje fatsoenlijk te houden..

Ennuh loesjuh: Indy heeft meer pit, ik was na 1 rondje draven al uitgeput, en bij alma kan ik draven wat ik wil maar moe word ik niet. Die is kei sloom haha..