opmerkingen over mijn houding is niet nodig;geloof me zo zit ik normaal niet op een paard
,maar houding is het laatse waar ik me druk om maak met het beleren...Dit is van een kleine maand geleden.Ze ziet er hier niet op haar voordeligst uit(spelen meerdere factoren mee:nog in winterwacht,voor het eerst ohz,longeerstukje wat nog vast zat aan het bit waardoor ze erg druk was met haar hoofd)
Maar goed voor eerste met de man erop rond hobbelen deed ze het verschrikkelijk braaf,ondanks dat rot longeer stukje wat er niet was afgeklipt met het voor het eerst los gaan door mijn helper,maar ach..
Ondertussen zijn we een stuk verder en is ze vrijwel b proef klaar.Ik rijd haar nog een paar weekjes 3 x per week door en daarna gaat ze weer voor een paar maanden de wei op(hopen dat ze nog wat groeit,ze meet nu 1.65.)
Maar gewoon een eng braaf beest dus...(ondanks de extra brok
)

maar lang niet allemaal
ben er ook erg blij mee dat ze onder het zadel ook de eerste keer al zo sterk beweegd.Los hd ik het al wel gezien dt er echt wel wat in zat,mar is altijd dan nog even afwachten hoe ze het onder t zadel doen,en voor de eerste keer hier was ik echt niet ontevreden...
Heb je nog recentere foto's?