kont in beeld

boe !

en tot slot : een ernstig afgebeulde pony op de spuitplaats;
commentaar ? graag ! ( mits opbouwend
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
wat zijn z'n manen netjes recht!
LovesSaartje schreef:Leuke foto's, ook Leuke pony (?)

Cloverdale schreef:ziet er goed uit hoor mandy..
omdat de fotos beetje ver weg zijn zie ik het niet echt goed
maar leuk hoor

Die laatste foto is schattig
figora schreef:Ik ben jaloers op je bak

( dus ook s'winters en met regen ) mandy_b_s schreef:figora schreef:Ik ben jaloers op je bak
mooi he ?
haha.. en het mooiste is dat hij (bijna) het hele jaar door te brijden is( dus ook s'winters en met regen )
*o/*
figora schreef:
Super!!
Ziet er goed uit, leuke pony is het.
:
) alleen je hakken , voor de rest vind ik aan je houding weinig aan te merken .
.
mandy_b_s schreef:@ tabitha ( vvalar ) en bonitobol ;
bedankt voor de tips.
ik ben daar inderdaad ook al mee bezig, maar ik ben dus eerst bezig met nageeflijk rijden geweest, wat we nu dus steeds ronder doen. als dat me dus lukt kan ik de achterkant er inderdaad mer "onder schuiven". we are working at it
ook mn handen zijn nog een probleem. als ik hem links rechts vraag om opnieuw nategeven op mn buiten teugel gaat dit nog in te grote hulpen, waardoor mn rijden er erg onrustig uitziet. ( het effect met vliegende handen ). Hulpen moeten dus kleiner voor een rustiger effect, en ik zie zelf idd ook op de foto's mn hakken.
de eerst volgende foto's komen er ook weer te staan
? 

haha.. ik heb nog wel eens leuke ideeen
mandy_b_s schreef:mooi he ?
haha.. en het mooiste is dat hij (bijna) het hele jaar door te brijden is( dus ook s'winters en met regen )

Sjonniej schreef:mandy_b_s schreef:mooi he ?
Alleen rijdt 's winters iedereen binnen
Gaaf paardje! Ik wil ook wel eens foto's komen maken, als je het goed vind. Kijken of ik nog mensen ken bij Maya op stal, van vroegâh.