Ashra onder het zadel!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Ashra onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 18:55

Vandaag was het hier heerlijk weer, dus zijn Ashra en ik weer eens (na 3 maand) in de buitenbak wezen rijden. Ze pakt het de laatste tijd steeds beter op en we vormen al meer een team. Het is natuurlijk nog lang niet zoals het moet zijn, maar we zijn er mee aan het werk. Ik les nu elke week met Ashra bij een ZZ amazone, en we gaan lekker vooruit. Natuurlijk had ik ook gevraagd of iemand foto's wilde maken en dat wilde Suzanne wel even doen, zij is de dochter van de boer, waar Saké van is en Ashra staat ook bij hem gestald. Suzanne heeft zelf Z1 dressuur met een Arabische merrie gereden en met haar NRPS pony nog M2 dressuur en M springen, nu ze 18 is geworden rijd ze nu een aantal jonge paarden, waar ze binnenkort mee wil starten. Zij wilde Ashra en ik wel even op de foto zetten en is er zelf ook nog even opgeklommen, hier ook nog wat foto's van Pling Genoeg gezegd, hier de foto's Haha!

Hmm, wat kijk ik hier moeilijk Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Lekker achterbeentje Pling Cool
Afbeelding

Onthoofd Haha! Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Zoals jullie zien loopt ze nog wat achter de teugel, maar hier word aan gewerkt Cool

En hier gaat Suzanne het even laten zien, hoe het echt moet Pling Cool
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind het in ieder geval een hele uitdaging en vind het super om deze pony te mogen rijden! We gaan steeds stapjes vooruit en we willen haar van het zomer laten meedoen aan de NRPS keuring in Lunteren en aan bestgaand, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan!

Gr. Melina

Sunrise_

Re: Ashra onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:57

wat een Tong uitsteken paard zeg! echt mooi! en je rijd ook heel netjes vind ik.. Knipoog

groetjes manon

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:15

Ziet er echt goed uit OK dan!

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:26

mooi diertje Haha! vind het er goed uit zien, veel succes verder nog met haar.

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:34

je rijdt netjes, alleen nog even:
- geen pianohandjes
- voor je kijken
- hakken naar beneden (maar, ik zie dat je op de laatste foto wel je hakken uitduwt OK dan!

doe zo voort Haha!

Doei!

mooi paard ook Knipoog

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 00:31

Bedankt voor de reacties Pling

Kowloon, ik denk dat je het bij deze punten over mij hebt? En niet over Suzanne? Pianohanden kan kloppen Haha! Moet ik op letten. Maar zo op de foto's te zien, kijk ik wel redelijk vooruit Cool Suzanne heeft de neiging naar beneden te kijken. Hakken naar beneden heb ik ook moeite mee, zal er aan proberen te werken Knipoog In elk geval bedankt voor je commentaar Pling

Gr. Melina

xxalishakexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 00:36

prachtig paardje Vingers aflikken
leuk dat je bij een ZZ amazone les volgt , dan gaat het zeker goed vooruit gaan!
Je zit al goed , maar je moet letten op de puntjes die kowloon_1 gezegd heeft Tong uitsteken
leuke foto's!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 06:34

Leuke foto's Melina! Je hebt haar netjes aan het lopen zo te zien... en met je instrcutie zal dat alleen nog beter worden, super hoor! Ik hoop dat Clip het net zo goed gaat doen als zijn (half)zusje... Ja

Skattie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 07:06

Wat een leuke beestje zeg!! Ziet er netjes uit!

Die aftekeningen van de benen vind ik super!!

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 08:38

Wat een super leuk beestje!! Vingers aflikken
Is ze een volbloed?
Ze loopt echt goed joh, ga zo door! Knipoog

Xavi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:39

Heee Melina,

Het ziet er goed uit hoor!! Mooie foto's. Je hebt haar lekker aan het lopen!!

En wat lijkt ze toch erg op Chanel zeg, echt grappig om te zien.

Veel suc-6 met rijden verder.

groetjes

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:44

mooi paardje!
en ik vind dat je heel netjes rijd!
en je zegt hier laat suzanne ff zien hoe het echt moet, maar daar loopt ze veel meer achter de teugel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:53

wat een lekker dier zeg! vooral foto 2 vind ik er erg mooi uitzien! keep up the good work Pling

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:55

Wat een knapperd!
Ze loopt alleen wel te diep af en toe, maar verder OK dan!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 17:14

Jasja; Aan Clip zijn mooie bouw te zien, gaat ie het straks vast helemaal maken Pling Hij gaat het vast super goed doen onder het zadel, tis een Krimh he Knipoog We houden elkaar op de hoogte!

Skattie; gaaf he, die aftekeningen!! Ja, ik vind het echt wat hebben, de vader van Ashra (krimh) geeft dit meestal ook door, veel mensen knappen hier ook op af, maar ik vind het wel wat hebben, geeft toch een bepaalde uitstraling, je kunt nu niet echt zeggen dat het maar een 'gewone' pony is, alleen al door haar aparte aftekeningen Pling

Joepje; Ashra is een NRPS merrie met ongeveer 95 procent Arabisch bloed, dus je kunt eigenlijk bijna spreken van een volbloed. Ashra is een Krimh x Baccarat.

Jennifer; Ze hebben inderdaad vrij veel van elkaar weg, en leuk he ook allebei zo'n witte vlek onder de buik Clown Als je nog eens foto's hebt van Chanel moet je ze me maar een keertje sturen, ben erg benieuwd! Hoe gaat het inmiddels met rijden? Ik hoor het wel weer van je!

Verder bedankt voor jullie leuke reacties Pling

Gr. Melina

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 17:58

Hele mooie foto"s , echt een plaatje hoor helemaal onder het zadel! Jou houding is ook een stuk beter geworden! Die 2e foto is mooi.

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 16:09

Melina schreef:

Joepje; Ashra is een NRPS merrie met ongeveer 95 procent Arabisch bloed, dus je kunt eigenlijk bijna spreken van een volbloed. Ashra is een Krimh x Baccarat.

Echt een super beestje!
Vandaar dat ze zo veel wit heeft, heeft ze van d'r pappie, en Baccarat fokt ook veel wit door!