Daarna aan het echte werk
En daarna ff lekker rollen

En heeft hij het in zich
? Het was een van de eerste keer vrijspringen, binnekort stap ik er maar eens op om te springen! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

? Het was een van de eerste keer vrijspringen, binnekort stap ik er maar eens op om te springen! 
als je goed kan/leert springen dan gaat je paardje dat ook doen hoor
. Wat ziet hij er goet uit zeg
.. Hoorde van sabrina dat je er ook al op zat met rijden enzo
. Super
. 
Hij heeft de balk een paar keer goed hard tegen zijn been aangehad, daarna ging hij er super overheen
Hij vind het ook zo leuk!

carola schreef:Ziet er super uit Marientje!!! Die foto's in je profiel ook (en die maffe shet van Peet en Primadonna zien er ook super uit).
Is ie al in topvorm voor de vakantie?

?
. Maf beestje heb je
.

esziiY schreef:Het was echt lachen dattie er zo goed overheen ging! Hij heeft zo z'n buien zeg! Hij ging ook al zo de trailer in. Maf beestje heb je
.
Leuk ook dat ik er zo duidelijk achter sta

}>

Maar het gaat vast goedkomen! Hij word steeds veelijdiger
japsie schreef:ik heb wel eens betere springpaarden gezien, maar ook slechtere, ik denk dat je een eind kan komen, maa rniet in de wedstrijdsport

Iris_panta schreef:japsie schreef:ik heb wel eens betere springpaarden gezien, maar ook slechtere, ik denk dat je een eind kan komen, maa rniet in de wedstrijdsport
UUUUUH, ik weet niet hoor maar ik vind niet dat je dat op deze foto's kunt zien!
Een beetje onzin om dat nu al te zeggen!
) marina schreef:esziiY schreef:Het was echt lachen dattie er zo goed overheen ging! Hij heeft zo z'n buien zeg! Hij ging ook al zo de trailer in. Maf beestje heb je
.
Leuk ook dat ik er zo duidelijk achter sta
Je staat er ook zo lekker verveeld bij te kijken
En je had nog wel zo'n belangrijke taak![]()

marina schreef:tnx allemaal!
Ik had ook een hele goede fotograaf![]()
Met zn vorhand ging hij telkens wel heel goed, zijn achterhand is nog wat minderMaar het gaat vast goedkomen! Hij word steeds veelijdiger
esziiY schreef:marina schreef:tnx allemaal!
Ik had ook een hele goede fotograaf![]()
Met zn vorhand ging hij telkens wel heel goed, zijn achterhand is nog wat minderMaar het gaat vast goedkomen! Hij word steeds veelijdiger
Veeleidiger kun je dat eten
hartstikke braaf toch wat ie nu toont?