Umberto (v. ElCaro) @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krientje

Umberto (v. ElCaro) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 17:10

Mijn zus heeft al een tijdje een nieuw, jong paard. Ze wilde nooit dat ik haar op de foto zette. (nee nu niet, niet mooi gepoetst, of; nee nu niet, niet met de slof om) Knipoog Toch had ik vandaag wel even foto's gemaakt, met als tegenprestatie dat ik haar de proef even zou voorlezen. Over twee weken start ze voor het eerst in de b.

Even instappen:
Afbeelding

Zie de concentratie:
Afbeelding

Drafje:
Afbeelding

Nog meer drafjes:

Afbeelding

Afbeelding

Galopjes:

Afbeelding

Afbeelding

Lekker gezweet:
Afbeelding

Nou, wat vinden jullie ervan? Nu weet ze iig dat ze rechtop moet zitten, iets dat ze van mij niet aanneemt als ik het zeg... Clown Hij is nogal een schijtebak, het zal mij dan ook benieuwen hoe het gaat. Tong uitsteken

Liene

Re: Umberto (v. ElCaro) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:26

Ik vind het er al erg goed uit zien !!

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:39

Hehe, leuk paardje, maar hij loopt enorm op de voorhand vooral 2e foto van de drafjes! Let daarop met zo'n jonge!

Iig leuke combi en veel succes op wedstrijden!!

xxx

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:49

Leuke foto's!
Maar ze loopt wel wat op de voorhand..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:51

Het ziet er nog erg onzeker uit, en onbevestigd. Paardje ontspant totaal nog niet, nou is dat niet erg voor een jong ding, maar ik zou daar nog geen wedstrijd mee starten. Wel een leuk dier om te zien.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:39

Leuk paard zeg! Maar let wel op dat hij zich niet wegdrukt. Jij drukt je handen naar beneden (lijkt) en hij gooit zijn hoofd omhoog, met gevolg dat hij zijn rug weer vastdrukt... voordat je wedstrijden rijdt moet je hier wel op letten. Het kan geen kwaad om hem te starten, als is het maar voor het leerproces, maar wedstrijdklaar is die nog niet zoals die nu getoond wordt in galop. De draf komt al wel maar ook nog niet lekker. Gewoon lekker blijven lopen, want de kwaliteiten zitten erin. Hebben jullie hem zelf gefokt en beleerd??

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:48

Hermesdeux schreef:
Leuk paard zeg! Maar let wel op dat hij zich niet wegdrukt. Jij drukt je handen naar beneden (lijkt) en hij gooit zijn hoofd omhoog, met gevolg dat hij zijn rug weer vastdrukt... voordat je wedstrijden rijdt moet je hier wel op letten. Het kan geen kwaad om hem te starten, als is het maar voor het leerproces, maar wedstrijdklaar is die nog niet zoals die nu getoond wordt in galop. De draf komt al wel maar ook nog niet lekker. Gewoon lekker blijven lopen, want de kwaliteiten zitten erin. Hebben jullie hem zelf gefokt en beleerd??

Hier ga ik helemaal in mee.
Verder wel leuke foto's Ja

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:53

Dat "op de voorhand" vind ik reuze meevallen hoor! Er is wel nog veel spanning, dat klopt. Ik zou daar eerst aan gaan werken, lekker voorwaarts rijden met wat overgangen, veel belonen, hand toestaan, dan komt dat vanzelf. Voordat ze op wedstrijd gaat, zou ik eerst proberen echt een combinatie te worden.

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:10

Mooi paardje! Ik zou hem ook probere iets ronder te rijden, naar de ontspanning, en veel overgangen maken. Succes!