), maar omdat het zo een lekker weer was had ik mn digi meegenomen zodat mn lesgeefster misschien wat foto's kon nemen als het goed ging (in de les loopt ze veel beter als wanneer ik alleen rijd, dus daar wou ik wel eens foto's van
)Maar Ushi was echt ontzettend aan het stinkmodderen, ze deed heel de tijd alsof ze bang was van een bepaald punt in de bak, en ik kreeg haar er echt met geen mogelijkheid een beetje normaal voorbij. Na heel lang proberen werd ik het uiteindelijk echt beu en mn lesgeefster was het ook beu, dus is zij op Ushi gekropen en heeft haar eventjes erdoor gereden. Ushi bleef nog heel lang proberen, maar na een half uurtje met mn lesgeefster (die er echt plezier in had en er echt op zat van: "haha, merries
"
) erop gaf ze de strijd uiteindelijk toch op en kon ik er weer op. Hopelijk kan ik haar er de volgende keer zelf door rijden, maar nu begon ik alleen maar mn geduld te verliezen, en daar schieten we helemaal niets mee op, dus was het nu beter om gewoon eventjes mn lesgeefster erop te laten.De foto's zijn wel nog niet zo super, ze was nog altijd een beetje boos omdat ze de strijd had verloren (typisch Ushi, die kan er echt niet tegen als ze haar zinnetje niet krijgt
) en was zich nog een beetje aan het overlopen en achterhand was er nog niet 100% bij doordat ze nog te veel met andere dingen bezig was. Maar het ging nog altijd wel veel beter als wanneer ik alleen rijd en zeker als mn lesgeefster erop heeft gezeten is ze altijd meteen veel meer aan het dragen en veel makkelijker te buigen.

Ohja, ik steek mn benen nog altijd te veel naar voor, maar ik ben aan het sparen voor een dressuurzadel, met dit zadel (vzh richting springen) is het echt ontzettend moeilijk om mn benen echt goed op hun plaats te houden.
Maar ook met dit zadel werk ik eraan.