Ushi @ dressuurles

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Ushi @ dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 22:40

Vandaag had ik weer een uurtje privéles (zoals elke week Knipoog ), maar omdat het zo een lekker weer was had ik mn digi meegenomen zodat mn lesgeefster misschien wat foto's kon nemen als het goed ging (in de les loopt ze veel beter als wanneer ik alleen rijd, dus daar wou ik wel eens foto's van Knipoog )

Maar Ushi was echt ontzettend aan het stinkmodderen, ze deed heel de tijd alsof ze bang was van een bepaald punt in de bak, en ik kreeg haar er echt met geen mogelijkheid een beetje normaal voorbij. Na heel lang proberen werd ik het uiteindelijk echt beu en mn lesgeefster was het ook beu, dus is zij op Ushi gekropen en heeft haar eventjes erdoor gereden. Ushi bleef nog heel lang proberen, maar na een half uurtje met mn lesgeefster (die er echt plezier in had en er echt op zat van: "haha, merries Rolleyes " Clown ) erop gaf ze de strijd uiteindelijk toch op en kon ik er weer op. Hopelijk kan ik haar er de volgende keer zelf door rijden, maar nu begon ik alleen maar mn geduld te verliezen, en daar schieten we helemaal niets mee op, dus was het nu beter om gewoon eventjes mn lesgeefster erop te laten.

De foto's zijn wel nog niet zo super, ze was nog altijd een beetje boos omdat ze de strijd had verloren (typisch Ushi, die kan er echt niet tegen als ze haar zinnetje niet krijgt Tong uitsteken ) en was zich nog een beetje aan het overlopen en achterhand was er nog niet 100% bij doordat ze nog te veel met andere dingen bezig was. Maar het ging nog altijd wel veel beter als wanneer ik alleen rijd en zeker als mn lesgeefster erop heeft gezeten is ze altijd meteen veel meer aan het dragen en veel makkelijker te buigen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ohja, ik steek mn benen nog altijd te veel naar voor, maar ik ben aan het sparen voor een dressuurzadel, met dit zadel (vzh richting springen) is het echt ontzettend moeilijk om mn benen echt goed op hun plaats te houden. Scheve mond Maar ook met dit zadel werk ik eraan. Knipoog

Bayan

Re: Ushi @ dressuurles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:07

Ik vind het er goed uitzien!
Leuk paardje Lachen
Heb ik ook altijd, bij mij gaat het ook altijd beter als iemand erbij is, ik heb geloof ik een beetje motivatie nodig iedere keer Haha!

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 06:45

Je paard is erg vooruit gegaan vind ik. Ik kan me nog foto's herinneren waar het er nog niet allemaal zo ontspannen uitzag. Ze loopt er echt goed bij.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 07:57

wat een stoer paardje,het rijden ziet er netjes uit.

met je benen komt het vast helemaal goed,oefening baart kunst Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 08:04

Op sommige foto's zit je wel wt naar voren, maar verder ziet het er netjes uit Lachen Leuk paard, hoe groot is ze?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 09:39

kristie schreef:
Leuk paard, hoe groot is ze?

1.57m, dus net een paard. Tong uitsteken

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 09:52

het zijn héle mooie foto's, ze is inderdaad enorm vooruitgegaan! proficiat!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 11:53

ponyzotje schreef:
het zijn héle mooie foto's, ze is inderdaad enorm vooruitgegaan! proficiat!

Die proficiat is dan voor mn lesgeefster, want zonder haar was ik nooit zo ver gekomen. Op 3 maanden tijd zijn we echt ZO enorm veel vooruit gegaan dankzij haar lessen... Hopelijk blijven we nog een tijdje een steigende lijn behouden en word Ushi ooit toch nog een paard waar je een beetje fatsoenlijk dressuur mee kan rijden. Knipoog

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:52

Dat ziet er helemaal niet verkeer uit! Lekkere ontspanning en je paardje schijnt plezier te hebben in haar werk. Als ik dan toch een tip mag geven, probeer je paard er wat meer aan te rijden. Maar daar zal je in de les ook gerust aan werken. Voor de rest vind ik het een leuk paard(je Knipoog ) om te zien.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:53

Wat een vooruitgang zeg! Ziet er echt een heel stuk beter uit al! Ga zo door!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 13:02

Ziet er goed uit.
Vind ook dat je zit er al veel op vooruit gegaan is.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 13:06

Leuk paard ! Haha!

Leuke foto's hoor
Je zit wel wat naar voren.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 13:09

Leuke fotos, het ziet er netjes uit! Leuk shabrakje

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 19:55

VValar schreef:
Als ik dan toch een tip mag geven, probeer je paard er wat meer aan te rijden. Maar daar zal je in de les ook gerust aan werken.

Daar zijn we inderdaad aan aan het werken, maar Ushi word nogal snel heet, dus het is nog een beetje moeilijk om haar er toch nog wat meer aan te rijden zonder de ontspanning te verliezen. Maar toch bedankt voor de tip, zal er proberen nog wat extra aan te werken. Knipoog

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:07

Netjes hoor! Ondanks dat ze even zat te etteren vind ik het erg super uit zien, jullie zijn zò erg vooruit gegaan, en Ushi loopt naar mijn idee veel ontspannender. Ik denk inderdaad ook dat je houding grotendeels door het zadel komt, dit wilde ik eigenlijk al zeggen toen ik het nog niet eens las Haha! Kun je niet een keer een dressuurzadel lenen van iemand dat past? Om eens even een rondje te rijden daarmee Tong uitsteken

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:35

net mijn lievelingstype paard!!! waaw! zo die 3 witte beentjes en die kleur!! super, je rijdt ook goed en je paard loopt goed dus doe zo verder;)