Otto springen onder het zadel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Otto springen onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 21:17

Vandaag na lange tijd weer eens gesprongen! Eindelijk de bak weer goed Vork
Was wel even flink wennen, al maanden niet meer op Otto gereden, laats staan met zadel, laat staan springen!! Maar hij deed super zijn best, de kanjer!
Ben er ook achter dat ik wel hele gekke bekken trek tijdens het springen Bloos

Commentaar en tips zijn welkom, houdt er wel rekening mee dat ik al tijden niet meer op Otto heb gezeten, en niet veel spring.
Mariska heeft ook niet veel spring ervaring, en is niet echt een held in springen.
Het is puur voor het plezier, een keertje voor de lol een sprongetje vind ik altijd wel leuk om te doen!

Tijd niet meer op Otto gereden, te lange beugels (hier even), dat ziet er dus zo uit...
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maris moest natuurlijk ook even zelf op haar zwarte kanjer. Ze is niet echt een held in springen. Vind het wel leuk, maar ook eng.
Afbeelding
Afbeelding

NWDynamite

Re: Otto springen onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:22

sorry maar het eerste wat ik dacht was --> zo dat is een lekker dik mannetje... maar bij nader inzien heb ik mijn mening veranderd in --> zo dat is een lekker stevig leuk springend paard! leuk paard hoor Lachen

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:24

Leuke foto's hoor ... die 2de Haha! ... ze vond het blijkbaar te laag om even te springen Knipoog

Ik zou wel je teugels wat vaster nemen zeker na de spong , stel dat je paard struikeld dan heeft die geen steun ..
Ben ook geen held in springen hoor Haha! ... ma toch doe ik zondag mee aan springwedstrijd met een paard dat niet goed springt Gestoord Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:26

jeee kan jij springen met zulke lange beugels Bloos! , zou ik nooit voor elkaar krijgen Tong uitsteken
maar ziet er wel stoer uit hoor!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:50

hey,
leuke foto's en echt een mooi paard Kwijl
Ziet er goed uit hoor, misschien zoals al gezegt is iets kortere beugels maar als jij het zo lekker vind zitten.. en de teugels opmaat houden. Knipoog

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 21:55

NathalieW schreef:
sorry maar het eerste wat ik dacht was --> zo dat is een lekker dik mannetje... maar bij nader inzien heb ik mijn mening veranderd in --> zo dat is een lekker stevig leuk springend paard! leuk paard hoor Lachen

Haha, hij is ook een dik mannetje hoor. Hij is veelte vet op het moment Nagelbijten / Gniffelen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 21:55

Kimmeken schreef:
Leuke foto's hoor ... die 2de Haha! ... ze vond het blijkbaar te laag om even te springen Knipoog

Ik zou wel je teugels wat vaster nemen zeker na de spong , stel dat je paard struikeld dan heeft die geen steun ..
Ben ook geen held in springen hoor Haha! ... ma toch doe ik zondag mee aan springwedstrijd met een paard dat niet goed springt Gestoord Haha!

Dara heb je helemaal gelijk in.
Ik ben altijd snel bang dat ik teveel in de mond zit, iets wat ik niet fijn vind. Ben een beetje een "laat het teugeltje maar lekker losjes" mensje, maar met springen en vooral na de sprong is dat idd niet zo fijn... Moet ik wat meer op letten Lachen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 21:56

BrittKitt schreef:
jeee kan jij springen met zulke lange beugels Bloos! , zou ik nooit voor elkaar krijgen Tong uitsteken
maar ziet er wel stoer uit hoor!

Had de beugels bij het springen wel wat korter gedaan hoor Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 12:52

heb je ze normaal nog langer dan? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:12

Otto Hyper!

Best wel knap eigenlijk dat je dat doet, mij krijg je nog nie tover een balkje heen die gewoon op de grond ligt.. Schijnheilig

Ik heb zin om dit over een paar jaar te zien maar dan met Winette. *LOL*

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:41

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 19:24

BrittKitt schreef:
heb je ze normaal nog langer dan? Clown

Nee, ik bedoel dat ik ze na die foto korter heb gemaakt voor het springen Haha! (al zijn ze nog niet echt heel kort Nagelbijten / Gniffelen)

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:25

whahaha een naamgenoot, wat is mariska toch een mooie naam he Schijnheilig en woont nog in alphen ook?
maar mooie foto''s, jammer dat de hindernis er een beetje bij afsteekt. en als je niet vaak springt, dan is je houding nou eenmaal niet perfect.
leuk paardje trouwens Haha!